شناسهٔ خبر: 57488330 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برتری 1-3 فرانسه:

پیش بینی رئیس جمهور فرانسه موبه‌مو درست بود!

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، نتیجه بازی این تیم و لهستان را به درستی پیش بینی کرده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شروع درخشانی در جام جهانی داشته و امشب آنها با ارائه نمایشی برتر در طول 90 دقیقه، موفق شدند 1-3 لهستان را مغلوب کرده و راهی دور یک چهارم نهایی جام جهانی شوند. اما نکته جالب برای هواداران فوتبال، پیش بینی درست رئیس جمهور فرانسه از نتیجه و حتی گلزنان این دیدار بوده است. امانوئل مکرون امروز مدعی شد فکر می‌کند دیدیه دشان و شاگردانش با کسب پیروزی 3-1 برابر تیم ملی لهستان به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود خواهند کرد. 

او در ادامه اذعان داشت در این دیدار روبرت لواندوفسکی تک گل تیمش را به ثمر خواهد رساند و برای تیم ملی فرانسه نیز کیلیان امباپه موفق به گلزنی می شود و البته اولیویه ژیرو که می خواهد نام خودش را در تاریخ ثبت کند. البته رئیس جمهور فرانسه نگفت هر کدام از مهاجمان فرانسه چند بار دروازه را باز می کنند، اما به هر حال پیش بینی او درست از آب درآمد.

ابتدا این اولیویه ژیرو بود که در نیمه اول موفق شد دروازه لهستان را باز کند و به این ترتیب او بالاتر از تیری آنری به بهترین گلزن تاریخ فوتبال فرانسه در رده ملی تبدیل شد. در نیمه دوم نیز کیلیان امباپه دو بار موفق به گلزنی شده و کار لهستان را تمام کرد. جالب اینجاست در آخرین دقیقه داور بعد از بازبینی صحنه به سود لهستان اعلام پنالتی کرد. حتی ضربه اول لواندوفسکی را هوگو لوریس گرفت، اما داور حکم به تکرار داد و این بار مهاجم لهستان موفق به گلزنی شد تا امانوئل مکرون روسفید شود.

نظر شما