شناسهٔ خبر: 57487221 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

تمجید ارگان رسانه ای دولت از ارائه آمار کشته‌شدگان اعتراضات اخیر؛ مسئولیت‌پذیری دولت را نشان می‌دهد

روزنامه ایران نوشت: شورای امنیت کشور تحت ریاست احمد وحیدی وزیر کشور روز گذشته در بیانیه‌ای تصریح کرد در جریان اغتشاشات 200 نفر جان باخته‌اند که در نوع خود از مسئولیت‌پذیری و اقدام بموقع وزارت کشور دولت سیزدهم نشان داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارگان  مطبوعاتی دولت در مطلبی به تمجید از عملکرد دولت در «انتشار بهنگام آمار کشته‌شدگان» اعتراضات پرداخته و با حمله به دولت حسن روحانی مدعی شده قرار است با تشکیل کمیته حقیقت‌یاب «آسیب جانی و مالی اغتشاشگران» هم مورد بررسی قرار گیرد.

روزنامه ایران نوشت: شورای امنیت کشور تحت ریاست احمد وحیدی وزیر کشور روز گذشته در بیانیه‌ای تصریح کرد در جریان اغتشاشات 200 نفر جان باخته‌اند که در نوع خود از مسئولیت‌پذیری و اقدام بموقع وزارت کشور دولت سیزدهم نشان داشت. انتشار بهنگام این آمار از سوی شورای امنیت کشور در حالی انجام شد که هنوز جامعه تعلل عجیب و یک ساله دولت روحانی در اعلام آمار کشته‌شدگان اغتشاشات رخ داده در آبان 98 را فراموش نکرده است.

در ادامه  گزارش روزنامه دولت آمده است: اقدام قابل توجه دیگر دولت سید ابراهیم رئیسی در مواجهه با رخدادهای اخیر کشور را باید در اعلام شکل‌گیری کمیته حقیقت‌یاب توسط وزارت کشور و با حضور و عضویت افراد دولتی، غیردولتی و حقوقدان در آن جست‌و‌جو کرد. کمیته‌ای که به تصریح مسئولان قرار است «حتی آسیب‌های جانی و مالی رسیده به اغتشاشگرها را هم بررسی کند و اگر این افراد مورد ظلم قرار گرفته‌اند تکلیف‌شان مشخص شود.»

 

 

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما