شناسهٔ خبر: 57465284 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

یک نماینده مجلس خبر داد: طرح تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی کشور کلید خورد

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس از ارائه تقاضای خود در مجلس شورای اسلامی برای تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمود عباس زاده مشکینی نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی از ارائه پیشنهاد خود در مجلس شورای اسلامی برای تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

وی ادامه داد: یکی از محورهای این تحقیق و تفحص آن است که چرا دولت بر اساس سیاست کوچک‌سازی عمل نمی‌کند و نه تنها کوچک نشده است، بلکه روز به روز گسترده‌تر می‌شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع عدم توجه به عدالت و شایسته‌سالاری در استخدام‌ها نیز از دیگر محورهای این تحقیق و تفحص است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: ما در این تحقیق و تفحص به دنبال آن هستیم که مشخص شود چه تعداد از افرادی که وارد بدنه دولت و استخدام دولت شدند، با آزمون وارد دولت شدند و چه تعداد از آنان بدون آزمون استخدام شدند و چه افرادی به صورت سفارشی وارد دولت شدند.

عباس زاده مشکینی تاکید کرد: همچنین در تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی کشور به دنبال آن هستیم که ببینیم سهم زنان در استخدام‌ها تا چه حد رعایت شده است.

وی بیان کرد: بنده این تحقیق و تفحص را در سامانه مجلس شورای اسلامی ثبت کردم و بیش از ۲۰ نماینده دیگر هم آن را امضا کردند و باید ببینیم که چه زمانی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به آن رسیدگی می‌کند.

منبع: نمایندگان ما

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما