شناسهٔ خبر: 57463857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار:

پردیس سینمایی مهر سبزوار درآستانه بهره برداری قرار گرفت

شجاع مقدم گفت : با پایان یافتن پروژه تکمیل و تجهیز پردیس سینمایی مهر درآستانه دریافت مجوز و بهرهبرداری قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا شجاع مقدم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با صبح توس؛ با بیان اینکه  پروژه پردیس سینمایی مهر سبزوار و تکمیل و تجهیز شده است اظهارداشت: مراحل نهایی صدور مجوز در کمیسیون ماده ۸ استان جهت بهره برداری از این پردیس سینمایی، در سبزوار برگزار شد.

وی ادامه داد:این جلسه با حضور رئیس گروه امور سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، نمایندگانی از حوزه هنری استان، استانداری، شهرداری سبزوار، راه و شهرسازی و نظام مهندسی استان واداره اماکن در محل پردیس سینمایی مهر سبزوار برگزار شد.

شجاع با بیان اینکه اعضای کمیسیون ماده ۸ استان، از قسمت های مختلف پردیس سینمایی مهر سبزوار بازدید کرده اند افزود:  پس از بررسی وضعیت آن، موافقت خود را با آغاز بکار این پردیس سینمایی، اعلام نمودند تا پس از اخذ پاسخ استعلام های مربوطه، رسماً کار خود را آغاز نماید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار تصریح کرد: پردیس سینمایی مهر سربداران، دارای ۵ سالن سینمایی در ۲ طبقه، با درجه رتبه بندی مدرن و با امکانات رفاهی و تجهیزات بروز و پیشرفته می باشد که طی ۲ سال، مراحل ساخت و تکمیل آن انجام شده است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سبزوار  پیگیری اکران فیلم های جشنواره فجر را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما