شناسهٔ خبر: 57452474 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جام جهانی 2022 قطر

سوئیس یک - صربستان صفر/ نتیجه لحظه به لحظه

تیم‌های سوئیس و صربستان از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند.

صاحب‌خبر -

دو تیم سوئیس و صربستان آخرین دیدار دور گروهی جام جهانی قطر را برگزار کردند.

دو تیم جدال مستقیمی برای صعود به دور حذفی خواهند داشت و صربستان در صورت پیروزی برابر سوئیس و شکست نخوردن برزیل مقابل کامرون می‌تواند راهی دور بعد شود. شاگردان استویکوویچ نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و شایعات زیادی از اختلاف بین بازیکنان به دلیل مسائل خانوادگی در اردوی آن‌ها شنیده شد.

سوئیس، اما با اتکا به خط دفاعی منسجمش دیدار‌های کم افت و خیزی را دنبال کرده است. کامرون را به اقتصادی‌ترین شکل ممکن بردند و به برزیل فقط اجازه زدن یک گل را دادند تا پیش‌بینی‌ها حاگی از کم گل بودن بازی باشد.

صربستان در بازی قبل خود نشان داد هر چقدر در خط حمله می‌تواند وحشتناک ظاهر شود به همان اندازه در خط دفاع هم آسیب پذیر است و باید دید آیا صربستان می‌تواند سد راه سوئیس در راه رسیدن به دور حذفی شود.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر - گروه G
ورزشگاه: استادیوم راس ابو عبود (۹۷۴)

داور: فرناندو راپالینی / کمک داور اول: خوآن پابلو بلاتی / کمک داور دوم: دیگو یامیل بونفا

تیم ملی سوئیس:

گرگور کوبل، مانوئل آکانجی، فابیان شار، سیلوان ویدمر، ریکاردو رودریگز، رِمو فرولر، گرانیت ژاکا، ژردان شکیری، روبن وارگاس، جبرئیل سو، و بریل امبولو

سرمربی: مورات یاکین

تیم ملی صربستان:

وانیا میلینکوویچ‌ساویچ، استراینیا پاولوویچ، میلوش ولیکوویچ، نیکولا میلنکوویچ، ساسا لوکیچ، فیلیپ کاستیچ، آندریا ژیوکوویچ، دوشان تادیچ، سرگی میلینکوویچ‌ساویچ، الکساندر میتروویچ و دوشان ولاهوویچ

سرمربی: دراگان استویکوویچ

ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران

لحظات حساس:

دقیقه ۱: اولین توپی که بازیکنان سوئیس بدست آوردند را توانستند درون محوطه جریمه به امبولو برسانند، اما ساویچ توپ را مهار کرد و توپ برگشتی را هم توانست مجددا مهار کند.

دقیقه ۵: کرنر ارسالی بازیکنان صربستان روی سر میلنکوویچ فرود آمد، اما ضربه سر چکشی این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

نظر شما