شناسهٔ خبر: 57443887 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حسادت دکلان رایس به ستاره‌های رختکن انگلیس

کاپیتان باشگاه وستهم یونایتد از حضور در این باشگاه کلافه شده و به دنبال بازی در باشگاه‌های بزرگ و تورنومنت‌های معتبر مثل چمپیونزلیگ است.

صاحب‌خبر -

دکلان رایس هافبک جوان و درخشان وستهام، در اردوی تیم ملی انگلستان در قطر به سر می‌برد و در سالیان اخیر از بهترین گزینه‌های گرت ساوتگیت برای پست هافبک دفاعی سه شیر‌ها بوده است.

در حال حاضر آن‌ها در گروه B رقابت‌ها به عنوان تیم صدرنشین به دور حذفی جام جهانی صعود کردند و در مرحله یک هشتم نهایی، می‌بایست سنگال را از پیش روی خود بردارند.

قبل از این دیدار، دکلان رایس در گفتگو با خبرنگاران اعتراف کرد که نسبت به بازی کردن هم تیمی هایش در تیم‌های بزرگ و رقابت‌های معتبر حسادت می‌کند و مایل است خودش هم حضور در این رقابت‌ها را تجربه کند.

دکلان رایس با وجود اینکه فقط ۲۳ سال سن دارد مسئولیت بستن بازوبند کاپیتانی چکش‌های لندنی را عهده دار است و صحبت‌هایی که انجام داده، نشان می‌دهد رایس به زودی تیم لندنی را به مقصد تیمی بزرگتر که در رقابت‌های چمپیونزلیگ حاضر باشد، ترک خواهد کرد.

دکلان رایس در این باره گفت:" صد درصد می‌خواهم در لیگ قهرمانان بازی کنم. من به طور مداوم برای باشگاهم خوب بازی کرده‌ام و واقعاً قصد دارم به همین نحو، تلاشم را ادامه دهم. من دوستانم را در رختکن می‌بینم که در لیگ قهرمانان و برای دستیابی جام‌های بزرگ بازی می‌کنند. شما فقط یک شغل حرفه‌ای دارید و در زمان بازنشستگی می‌خواهید به آنچه بردید و بزرگترین بازی‌هایی که در آن‌ها بازی کرده اید نگاه کنید. "

همچنین مت لاو روزنامه نگار تلگراف درباره هافبک انگلیسی گفت:" وستهام آماده فروش رایس است و در تابستان آینده قطعا این اتفاق خواهد افتاد. برخلاف گزارش‌ها، چلسی در موقعیت ایده آل برای جذب او قرار ندارد، اما تیم‌های لیگ برتری برای به خدمت گیری او، با یکدیگر در رقابت هستند. "

همچنین برخلاف صحبت‌های دیوید مویس که در تابستان اعلام کرد دکلان رایس را کمتر از ۱۵۰ میلیون یورو نمی‌فروشند، به نظر می‌رسد سران وستهام با ۷۰ میلیون یورو به فروش کاپیتانشان راضی شوند.

رایس در آکادمی چلسی رشد کرده و تا سال ۲۰۱۴ در رده جوانان این باشگاه بازی کرده است. سپس به وستهام منتقل شده و در طول این سال‌ها بیش از ۲۰۰ بازی برای باشگاه محله آپتون پارک انجام داده است.

نظر شما