شناسهٔ خبر: 57411263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس دانشگاه شهید بهشتی تهران:

امروز بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح قرار گرفته است

«آقامیری» در مراسم سالگرد شهید «شهریاری» گفت: امروز بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح قرار گرفته است و دشمن کاملا به این موضوع واقف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، «سید محمدرضا آقامیری» امروز در مراسم دوازدهمین سالگرد شهادت «مجید شهریاری»، دانشمند هسته‌ای زنجان که در دانشگاه پیام نور برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیشرفت در علم و فناوری را به عنوان اقتدار و قدرت منطقه‌ای می‌نامند و در گام دوم انقلاب به آن بسیار تاکید کرده‌اند.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی تهران با اشاره به اینکه دشمنان از پیشرفت ایران در انرژی هسته‌ای نگران هستند، تاکید کرد: آمریکا این را به خوبی می‌داند اگر این ابزار دست کشوری باشد قدرتمند است و دیگر نمیتواند با آن مقابله کند به همین جهت برای تمام جهان و ایران محدودیت ایجاد کردند و هدف آن‌ها کنترل مردم جهان بود.

وی تصریح کرد: کشوری که در حال حاضر، دانش فناوری و مدیریت هسته‌ای چرخه سوخت برای خودش باشد فقط ایران است.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت: امروز کشور ایران به برکت خون شهیدان هسته‌ای در جایگاه ۱۰ کشور هسته‌ای جهان قرار دارد.

آقایاری ادامه داد:دشمنان کشور عزیزمان این را به خوبی می‌دانند کشوری که چنین قدرتی داشته باشد بازدارنده خواهد بود و کشور ایران توانا است و هیچ بیگانه‌ای نمی‌تواند در اداره آن دخالتی داشته باشد.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی تهران با بیان اینکه شهید شهریاری در علم هسته‌ای ستاره‌ای برای کشور شد، خاطرنشان کرد: امروز ۲ هزار فارغ التحصیل داخل کشور در شاخه‌های مختلف هسته‌ای داریم.

وی تاکید کرد: پس از شهادت مجید شهریاری بالندگی و شکوه در علم هسته‌ای اتفاق افتاد.

آقایاری با اشاره به اینکه مجید شهریاری علاوه بر موفقیت در علم هسته‌ای در حوزه سیاسی، علمی و فرهنگی در کشور نمونه بود، افزود: این شهید بزرگوار در زمینه معنوی شخصیت بی‌نظیری داشت.

وی ادامه داد: امروز در تربیت نیروی انسانی و تولید تجهیزات مدیون این شهید والامقام هستیم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت: امروز بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح قرار گرفته است و دشمن این موضوع را به خوبی متوجه شده است.

آقامیری با اشاره به اینکه در حوادث اخیر اغتشاشگران در مقابل ملت ایران عددی نبودند، تاکید کرد: متاسفانه طی سال‌های اخیر فرزندان بدون محدودیت وارد فضای مجازی شدند که امروز اثرات مخرب آن را شاهد هستیم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی تهران در پایان خاطرنشان کرد: کشور ایران امکانات و تجهیزات لازم برای توسعه هسته‌ای دارد و هر زمان اراده کند می‌تواند در این زمینه موفق عمل کند.

انتهای پیام/

نظر شما