شناسهٔ خبر: 57401245 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تهدید توئیتر توسط اپل با حذف از اپل استور

مدیرعامل توئیتر دیروز مجموعه توئیت هایی را منتشر کرد و گفت: اپل انگیزه خود را از تهدیدهایش منتشر نکرده است.

صاحب‌خبر -

 اپل انتشار تبلیغات خود را در فضای توئیتر متوقف کرده است. مدیر توئیتر معتقد است علت این اقدام اپل تغییر سیاست‌های توئیتر برای حفظ اعتدال در زمینه تولید محتوا است. وی حتی شناسه تیم کوک، مدیرعامل اپل را نیز در توئیت‌های خود ذکر کرد تا وی را وادار به پاسخگویی کند.

اپل هنوز این مسئله را تأیید نکرده است، اما در گذشته بار‌ها نرم افزار‌هایی که قوانین اپل را نقض کرده بودند از فروشگاه آنلاین خود حذف کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به گب و پارلر اشاره کرد.

پارلر یک شبکه اجتماعی محبوب در میان جمهوری خواهان و محافظه کاران آمریکایی است که سرانجام در سال ۲۰۲۱ مجدداً در دسترس قرار گرفت. البته این کار تنها زمانی انجام شد که پارلر تغییر سیاست‌های مد نظر اپل را انجام داد.

اپل از ۱۰ تا ۱۶ نوامبر ۱۳۱۶۰۰ دلار برای تبلیغات در توئیتر هزینه کرده است که نسبت به رقم ۲۲۰۸۰۰ دلار که از ۱۶ تا ۲۲ اکتبر هزینه شده، کاهش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

منبع: رویترز

نظر شما