شناسهٔ خبر: 57336222 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

انگلیس صفر- آمریکا صفر؛ معادلات صعود به روز آخر کشیده شد

دوحه- ایرنا- انگلیس و آمریکا به تساوی بدون گل رسیدند تا تعیین تیم‌های صعود کننده به مرحله حذفی به روز پایانی مرحله گروهی برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به دوحه، تیم‌های انگلیس و آمریکا جمعه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه البیت دوحه در چارچوب دور دوم مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از گروه B به مصاف هم رفتند.

ترکیب اولیه انگلیس: پیکفورد، تریپیر، مگوایر، استونز، لوک شاو، بلینگهام، میسن مانت، دکلن رایس، ساکا، هری کین و استرلینگ

سرمربی:گرت ساوت گیت

ترکیب اولیه آمریکا:مت ترنر، سرجینو دست، واکر زیمرمن، تیلر آدامز، آنتونی رابینسون، یونس موسی، وستون مک‌کنی، کریستین پولیشیچ، تیم ریم، رایت و تیموتی وه‌آ

سرمربی: گرگ برهالتر

داور: خسوس والنزوئلا، کمک داوران: خورخه اورگو و تولیو مورنو

شرح نیمه اول:

انگلیس و آمریکا در حالی به مصاف هم رفتند که شاگردان ساوت گیت در بازی اول با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل ایران به برتری رسیده بودند و آمریکا مقابل ولز با تساوی یک - یک به کارش پایان داده بود.

در بازی امشب انگلیسی‌ها با مثلث ترسناک ساکا، کین و استرلینگ به دنبال باز کردن دروازه مت ترنر بودند.

انگلیس صفر- آمریکا صفر؛ معادلات صعود به روز آخر کشیده شد

آمریکا هم که با توجه به تساوی روز اول و برد چند ساعت قبل ایران، به دنبال سه امتیاز بود.

اولین خطر جدی بازی در دقیقه ۱۶ برای آمریکا ثبت شد و ضربه سر رایت روی ارسال مک کنی با اختلاف کمی از کنار دروازه پیکفورد به خارج زمین رفت.

مک کنی در دقیقه ۲۵ می توانست روی توپی که توسط یونس موسی به او رسیده بود، دروازه انگلیس را باز کند اما ضربه او با کمترین اختلاف از روی دروازه به بیرون رفت تا همچنان شاگردان برهالتر در حسرت گل باشند.

در ادامه حملات باز هم این آمریکا بود که حملاتش زهردارتر بود و در دقیقه ۳۲، شوت سنگین کریستین پولیشیچ به تیر دروازه انگلیس برخورد کرد تا شاگردان ساوت گیت خوش شانس باشند که دروازه‌شان باز نشده است.

انگلیس صفر- آمریکا صفر؛ معادلات صعود به روز آخر کشیده شد

در طرف مقابل اگر چه انگلیس هم موقعیت‌هایی روی دروازه آمریکا ایجاد کردند اما این حملات منجر به خلق موقعیت جدی نشد تا در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

شرح نیمه دوم:

نیمه دوم را هم آمریکا تهاجمی‌تر آغاز کرد و تیم انگلیس زیر فشار حملات یاران پولیشیچ قرار گرفت.

در نیمه دوم اما بر خلاف نیمه اول، خبری از حملات زهردار تیم آمریکا نبود و جریان بازی از هیجان و جذابیت نیمه اول افتاده بود.

در نهایت مسابقه انگلیس و آمریکا با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تعیین تیم‌های صعودکننده به روز آخر کشیده شود.

در دیگر بازی این‌ گروه در دور دوم، تیم ایران توانست با نتیجه ۲ بر صفر ولز را شکست دهد.

در پایان بازی‌های دور دوم گروه B، تیم انگلیس با ۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، ایران با ۳امتیاز در رده دوم‌ قرار دارد و آمریکا با ۲ و ولز با یک امتیاز در رده سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

نظر شما