شناسهٔ خبر: 57329073 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

آخرین وضعیت بیماری تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان...

اقتصاد ایران: اصفهان- مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به مراجعه شماری از دانشگاهیان با علائم گوارشی و تب به این مرکز، گفت: وضعیت بهداشتی بخش‌های مختلف دانشگاه صنعتی تحت کنترل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری دانشگاه صنعتی اصفهان، ضیایی مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام اینکه از روز گذشته تعدادی از دانشگاهیان با علائم تب و مشکلات گوارشی به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه مراجعه کردند، اظهار داشت: در بررسی‌های اولیه از مراجعان توسط پزشکان مرکز بهداشت و درمان، احتمال شیوع بیماری ویروسی یا مسمومیت غذایی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تشخیص اولیه پزشکان مرکز بهداشت شیوع بیماری ویروسی بوده، افزود: ضمن انجام اقدام‌های اولیه پزشکی برای کلیه مراجعان، کارشناسان و بازرسان بهداشت و درمان استان اصفهان و مرکز مبارزه با بیماری‌های عفونی، به دانشگاه فراخوانده شدند.

مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه با تأکید بر این مسئله که تمامی اقدامات درمانی لازم و رسیدگی به مبتلایان به سرعت و دقت در حال انجام است خاطر نشان کرد: تمام امکانات و الزامات درمانی به دانشگاهیان در حال انجام است و جای نگرانی برای دانشجویان و خانواده‌های گرامی وجود ندارد.

ضیایی گفت: از کلیه دانشجویان خواسته شده است برای تهیه دارو صرفاً به داروخانه‌ها مراجعه کرده و از تأمین دارو از مکان‌های متفرقه و مصرف داروهای دیگر جدا خودداری نمایند.

وی افزود: دانشجویان عزیز توصیه‌های بهداشتی در محیط خوابگاه را بیشتر از قبل رعایت کنند تا درصورت شیوع بیماری ویروسی، از انتشار گسترده‌تر جلوگیری شود.

در ادامه این خبر آمده است: در بین افراد مبتلا، علائم شدید تا خفیف دیده شده است با این حال وضعیت سلامتی دانشجویانی که تحت درمان قرار گرفته‌اند، رو به بهبود است.

برچسب‌ها:

نظر شما