شناسهٔ خبر: 57320554 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

کی‌روش: تلاش می‌کنیم رویای‌مان را محقق کنیم؛ بیرانوند فردا غایب است

ایرنا

سرمربی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران گفت: به ولز حضور در جام جهانی را خوشآمد می‌گوییم. باینجا هستیم که از فوتبال لذت برده و رویای خودمان را محقق کنیم.

صاحب‌خبر -

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری پیش از دیدار حساس برابر ولز اظهار داشت: افتخاری است بودن در جام جهانی با تیمی که مدتهاست مسابقه مهمی نداشته و به ولز حضور در جام را خوش آمد می‌گویم. تلاش می‌کنیم تا رویای خودمان را محقق کنیم. بازی اول خوب نبود و ۲ بازی باقی مانده و می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم تا به مرحله بعدی رسیده و موجب شادی شویم.

سرمربی تیم ایران در خصوص اینکه انتظار می‌رود در بازی فردا تفاوت‌ها رقم بخورد و همچنین درباره شرایط بیرانوند، گفت: علیرضا تست‌های پزشکی را انجام داد و می‌دانیم مشکل زیاد بود، اما او در حادثه‌ای درگیر شد و مربوط با صدمه مغزی بود و باید احترام بگذاریم به قوانین فیفا، پس بیرانوند فردا غایب است، اما در دیدار بعدی به میدان می‌رود. ما یک تیم را جانشین او داریم و آن هم نفراتی هستند که در عقب زمین بازی می‌کنند.

کی‌روش درباره تغییر تفکرات و پرسیدن سوالات سیاسی از بازیکنان ایران نیز، گفت: رسانه‌ها می‌توانند سوال کنند و ما هم حق داریم پاسخ واقعی بدهیم. هرچه می‌خواهید پرسید و باید به جواب ما احترام بگذارید. نمی‌خواهیم این مسائل روی فوتبال بازی کردن ما تاثیر بگذارد.

وی در خصوص دیدار مقابل انگلیس، عنوان کرد: آن بازی تمام شد و ما همیشه یاد می‌گیریم و از اشتباهات درس خواهیم گرفت تا قدرتمندتر شویم. باید همیشه قوی‌تر بازی کنیم و می‌دانیم ولز حریف خوبی است که با فکر باز، جنگنده و با حمایت هوادارانش می‌جنگد. امروز هیجان‌زده هستیم و می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم. بازیکنان هم آماده جدال فردا هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما