شناسهٔ خبر: 57317372 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار فارس : برای مهاجرت معکوس به روستاها، نیاز به کارآفرینی داریم

استاندار فارس گفت: خیران حوزه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری، در فعال شدن کارخانه‌های راکد یا نیمه راکد استان همراهی نمایند، تا این واحدها، به چرخه تولید بازگردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در دیدار با تعدادی از کارآفرینان استان فارس، به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی، گفت: مسائل و پیشنهادات برای زیر مجموعه‌های صمت، تعاونی ها، گمرک، بانک و مسکن ارائه شود، تا با مدیران مربوطه پیگیری لازم صورت گیرد.
استاندار فارس با تاکید بر لزوم تقاضا محور کردن بخش کارآفرینی، سرمایه گذاری و دانش بنیان افزود: بسیاری از شرکت‌های نوآور و دانش بنیان بدون نیازسنجی ابتدا محصولات را تولید و بعد روانه بازار می‌کنند؛ که این عامل اصلی مشکل دار شدن بسیاری از آنهاست.
دکترایمانیه با اشاره بر اینکه باید به گونه‌ای عمل شود که ابتدا نیازسنجی بازار انجام و بر اساس تقاضای موجود، محصولات تولید شود، تصریح کرد: بایستی قسمتی از پنجره واحد به حوزه کارآفرینی استان اختصاص یابد، تا فعالان این حوزه درگیر چرخه طولانی بوروکراسی اداری نشوند.
وی، خطاب به کارآفرینان و تعاون گران استان گفت: پیشنهادات کارآمد برای توسعه کارآفرینی و سرمایه گذاری فارس، بصورت ماهانه یا فصلی تهیه و در اختیار استاندار قرار داده شود.
نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به لزوم کارآفرینی در روستاها، افزود: این کار که نیاز امروز جامعه است به مهاجرت معکوس کمک خواهد کرد.
وی با بیان اینکه دفاتر مشاوره کارآفرینی باعث اشتغالزایی مفید در جامعه خواهند شد، اظهار داشت: خیران حوزه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری، در فعال شدن کارخانه‌های راکد یا نیمه راکد استان همراهی نمایند، تا این واحدها نیز به چرخه تولید بازگردند.
انتهای پیام
آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

برچسب‌ها:

نظر شما