شناسهٔ خبر: 57299795 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تیتر یک رسانه‌های انگلیسی: سود کلان یک هوادار از شکست آرژانتین

اخبار مهم امروز نشریه‌های انگلیسی را مرور می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، رسانه‌های انگلیسی به بررسی مهم‌ترین اخبار و حواشی پیرامون جام جهانی قطر 2022 می‌پردازند. آخرین به روزرسانی‌ روزنامه‌های انگلیسی را در ادامه می‌خوانید:

بنا بر گزارش دیلی میل، کمپانی بادوایزر به دنبال تصمیم عدم فروش نوشیدنی الکلی در جام جهانی حدود 47 میلیون دلار از فیفا طلب خواهد کرد.

دیلی میل: این نگرانی وجود دارد که به دلیل اضافه شدن زمان توقف فوق‌العاده به پایان بازی‌ها این جام به «جام جهانی خستگی» تبدیل شود.

دیلی میرر: یان فرتونگن، ستاره بلژیکی معتقد است که بازیکنان از صحبت کردن در مورد مسائل مربوط به جام جهانی قطر می ترسند، زیرا آن‌ها "کنترل" می‌شوند.

اتلتیک: فرانسه در جام جهانی 2022 قطر ضربه دیگری را متحمل شد و لوکاس هرناندز پس از آسیب دیدگی رباط زانو برابر استرالیا از حضور در ادامه مسابقات محروم شد.

دیلی میل: فاش شد که علی البلیحی ستاره عربستانی 40 دقیقه قبل از تایید پیروزی شوکه کننده آن‌ها مقابل آرژانتین به لیونل مسی گفت تو برنده نخواهی شد!

ایندیپندنت: یک هوادار فوتبال پس از شرط بندی به ظاهر مطمئن بر روی شکست آرژانتین از عربستان سعودی بیش از 160000 دلار (134000 پوند) به دست آورد.

دیلی اکسپرس: رسانه‌های آرژانتینی لیونل مسی و لیونل اسکالونی سرمربی تیم را پس از شکست شوکه کننده آن‌ها در جام جهانی مقابل عربستان سعودی متهم کرده‌اند.

دیلی میرر: جود بلینگهام فاش کرد که پس از اولین بازی خود در جام جهانی آنقدر هیجان زده بود که نمی‌توانست بخوابد.

نظر شما