شناسهٔ خبر: 57291536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سردار رفیعی آتانی: در اغتشاشات اخیر «دشمن» تمام توان خود را برای مقابله با ایران اسلامی به میدان آورد

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: دشمنان در اغتشاشات اخیر تمام ظرفیت خود جهت مقابله با ایران اسلامی را به کار گرفتند اما موفق نشدند و با القای دروغ های پوشالی از طریق جنگ رسانه ای، خود را رسوا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار رستمعلی رفیعی به مناسبت هفته بسیج با حضور در پارلمان محلی قزوین به دیدار و گفت و گو با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین پرداخت.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جریان این دیدار اظهار کرد: دشمنان در اغتشاشات اخیر تمام ظرفیت خود جهت مقابله با ایران اسلامی را به کار گرفتند اما موفق نشدند و با القای دروغ های پوشالی از طریق جنگ رسانه ای، خود را رسوا کردند.

وی در رابطه با هدف دشمنان در اغتشاشات اخیر عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با تمام امکانات و توانی که داشتند امروز در جنگ های نظامی و رسانه ای حاضر شدند که تنها هدفشان قطع ارتباط بین رهبر حکیم انقلاب اسلامی با مردم بوده است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج)استان قزوین در ادامه عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در جریانات اغتشاشات اخیر چهره خبیث خود را بار دیگر نشان داده و  بی شرمانه ترین کارها را علیه بسیج و پاسداران انجام دادند اما بسیجیان و پاسداران همواره در سنگر حق، کرامت و اخلاق ایستادند.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به آمار مجروحین و شهدای حوادث اخیر اذعان کرد: آمار مجروحین و شهدای بسیجی و پاسدار و نیروهای انتظامی در جریان اغتشاشات اخیر چندین برابر بیشتر از جراهات آشوبگران و اغتشاشگران بوده و این اوج اخلاق مداری بسیجیان و نیروهای انتظامی را نشان می دهد.

وی افزود: همه مردم با سلایق مختلف ولی نعمتان مسئولین هستند و هیچ دیواری بین این عزیزان کشیده نخواهد شد و همه از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند می شوند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان تاکید کرد: بنده و تمام مسئولین به واسطه قبول مسئولیت، وظیفه داریم از هر فرصت، امکانات و تجهیزاتی که در اختیار داریم در جهت خدمت به مردم استفاده کنیم.

پایان پیام/

نظر شما