شناسهٔ خبر: 57135278 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

خنثی سازی عملیات تروریستی در درعای سوریه

مهـــر

نیرو‌های امنیتی سوریه یک حمله انتحاری با خودروی بمبگذاری شده که در تلاش برای ورود به یک پایگاه در درعا بود را خنثی کردند.

صاحب‌خبر -

نیرو‌های امنیتی سوریه یک حمله انتحاری با خودروی بمبگذاری شده که در تلاش برای ورود به یک پایگاه در مرز این کشور با اردن در جنوب درعا بود را خنثی کردند.

بر اساس این گزارش، فرد انتحاری تلاش کرد خود را به یکی موانع ایجاد شده توسط نیرو‌های امنیتی و گروه‌های محلی برساند، اما موفق به این اقدام نشد.

در همین راستا خبرنگار اسپوتنیک به نقل از یک منبع امنیتی در درعا گفت: نیرو‌های امنیتی با همکاری نیرو‌های محلی خودروی بمبگذاری شده که فرد انتحاری هدایت می‌کرد را هدف قرار دادند که بر اثر آن عنصر تروریستی به هلاکت رسیده و خودرو نیز منفجر شد.

منبع مذکور تاکید کرد که هیچکدام از نیرو‌های امنیتی و افراد محلی در این عملیات زخمی نشدند.

گفتنی است، نیرو‌های امنیتی سوریه و نیرو‌های محلی عملیات مشترکی را از دو هفته پیش علیه عناصر باقی مانده داعش در نوار مرزی سوریه با اردن در جنوب درعا شروع کرده اند.

بر همین اساس، سوم نوامبر عملیات تخلیه ساکنان این منطقه در راستای ممانعت از استفاده عناصر تروریستی داعش از آن‌ها به عنوان سپر انسانی، شروع شد و نیرو‌های امنیتی توانستند در پنجم ماه جاری ده‌ها تروریست مسلح داعش را به هلاکت برسانند.

همچنین پنجم سپتامبر نیرو‌های امنیتی سوریه با همکاری نیرو‌های محلی در درعا عملیات مشترکی را علیه گروه تروریستی داعش در جنوب سوریه شروع کردند که بر اثر آن ده‌ها تروریست از جمله یکی از سرکرده‌های داعش به هلاکت رسیدند.

برچسب‌ها:

نظر شما