شناسهٔ خبر: 57027127 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

احتمال سقوط برخی باشگاه‌ها به دسته‌های پایین‌تر/ اولیایی: نباید سر خودمان کلاه بگذاریم

رئیس سابق کمیته استیناف مجوز حرفه‌ای گفت: نباید سرخودمان کلاه بگذاریم و باید بپذیریم که باشگاه‌های ما ایرادات ساختاری دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کاظم اولیایی در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال برای حضور در جام‌جهانی قطر اظهار داشت: ضمن احترامی که برای باشگاه‌ها قائل هستم باید بگویم که صحبت‌های مصطفوی درست است و باشگاه‌ها باید حتماً امور خود را اصلاح کنند. نمی‌خواهیم سر خودمان کلاه بگذاریم و باید بپذیریم که باشگاه‌های ما اشکال ساختاری دارند و تا این ایرادات برطرف نشود مجوز حرفه‌ای هم صادر نخواهد شد.

وی ادامه داد: باشگاه‌ها نباید توقع داشته باشند که اطلاعات غیرواقعی به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا بدهیم. فیفا شرکتی را استخدام کرده که این شرکت اروپایی پایش کرده و ما را با مقررات اروپا مقایسه می‌کند. امیدوارم که باشگاه‌های ما کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تاسیس کرده و نفراتی را جذب کنند که بتوانند به خوبی رفع اشکال کنند. خیلی از مشکلات از دست خود باشگاه‌ها بر نمی‌آید و نیاز است که دولت و رئیس جمهور دستور صریح بدهند. اگر این دستور داده نشود، مشکلات به زودی برطرف نخواهد شد.

رئیس سابق کمیته استیناف مجوز حرفه‌ای درخصوص احتمال سقوط برخی تیم‌ها به دسته دوم و سوم، تصریح کرد: مقررات فیفا و آسیا خیلی جدی است. خوشبختانه هیچ پرونده‌ای از ایران هنوز به کمیته انضباطی ارسال نشده و اگر کار به آنجا کشیده شود ممکن است هر تصمیمی برای ما گرفته شود. ما باید تلاش کنیم که مشکلات باشگاه‌ها کامل برطرف شود.

پایان پیام/

 

نظر شما