شناسهٔ خبر: 56940164 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جنبش جهاد اسلامی: انتقام خون شهدای خود را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت

تهران – ایرنا – جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی به شهادت رسیدن دو تن از نیروهای خود در جنین با صدور بیانیه ای تاکید کرد: انتقام خون شهدای خود را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا از روزنامه رای الیوم، این دو تن دیروز پس از درگیر شدن با نیروهای اشغالگر صهیونیست که قصد یورش به اردوگاه جنین را داشتند، به شهادت رسیدند.

جنبش مزبور در بیانیه خود همچنین خاطرنشان کرد که خون شهید فرمانده "فاروق سلامه" دروازه های جهنم را بر روی سران رژیم اشغالگر قدس خواهد گشود.  

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: عملیات ترور زبونانه این فرمانده عزم و اراده مجاهدان گردان جنین را در هم نخواهد شکست. ما با شهدا عهد می بندیم به مبارزه خود تا برچیده شدن رژیم صهیونیستی از صفحه گیتی ادامه خواهیم داد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیش از این با صدور بیانیه ای از به شهادت رسیدن "فاروق سلامه" ۲۸ ساله فرمانده گردان جنین و تحت تعقیب صهیونیست ها و "محمد سامر خلوف" در ظهر روز پنجشنبه پس از درگیر شدن با نیروهای اشغالگر پس از یورش آنها به اردوگاه جنین خبر داد.

پیشتر نیز منابع عبری زبان اعلام کردند که یک جوان فلسطینی ۲۰ ساله به نام «بدر عامر» بامداد پنجشنبه با گلوله پلیس رژیم صهیونیستی در منطقه قدیمی شهر قدس به شهادت رسید. 

منابع خبری رژیم صهیونیستی ادعا کردند که این جوان فلسطینی قصد اجرای عملیات مقاومتی و حمله به نظامیان اسرائیلی با سلاح سرد را داشته است.

همچنین، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در درگیری‌های بامداد پنجشنبه در شهرک بیت دقو در شمال غرب قدس، یک شهروند فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است.

این وزارتخانه اعلام کرد که «داود محمود خلیل ریان» شهروند ۴۲ ساله فلسطینی پس از مجروح شدن به بیمارستانی در رام الله منتقل شد اما در نهایت بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

۱۴۸۷

نظر شما