شناسهٔ خبر: 56939828 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیسی در مراسم ۱۳ آبان:

اگر حرکت بزرگ دانشحویان خط امام نبود جریان مبارزه با استکبار ناقص بود/ ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد

رئیس جمهور در مراسم ۱۳ آبان خطاب به بایدن گفت: ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما درنیاید و ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد.

صاحب‌خبر -

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی در خیابان آیت الله طالقانی گفت: روز روز مبارزه با استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: در فرهنگ دینی ما تاکید شده به خودسازی و اینکه انسان خدا را بر خود حاکم کند و خدا خواه شود بجای خودخواه.
یک انسان که دچار کبر و غرور شده چه در خانه و محله و شهر کشور و ملت و منطقه دچار روحیه تفرعن است. فرعون هم به شخص و روحیه تفرعنیت میگویند که انسان از یک سیئه اخلاقی برخوردار شود و فقط منافع خود را ببینید ولو اینکه منافع انسان‌های زیادی در خطر قرار بگیرد و انسان‌های زیادی از بین برود، ولی او سلطه خود را اصل قرار میدهد.

رئیسی بیان کرد: استکبار نمودش نظام سلطه در آمریکا است. آمریکا به تعبیر امام شیطان بزرگ است. برای اینکه به منافع خود برسد حاضر است مردم در دنیا از بین بروند.

رئیس جمهور کشورمان اظهار کرد: ملت ایران با انقلاب شکوهمند مبارزه با استبداد و استعمار را در دستورکار خود قرار دارد. ۲۲ بهمن ۵۷ که حکومت مستکبرین پایان داد.

وی گفت: اگر حرکت بزرگ دانشحویان خط امام نبود جریان مبارزه با استکبار ناقص بود. مبارزه با استبداد داخلی در ۲۲ بهمن ۵۷ و مبارزه با استبداد خارجی نمودش در ۱۳ آبان ۵۸ بود.

رئیسی خطاب به به اظهارت بایدن برای آزادی مردم ایران تصریح کرد: ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما درنیاید و ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد.

نظر شما