شناسهٔ خبر: 56834919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مجلس مصوبات خوبی در حمایت از محرومین داشته است/حمایت دولت از محرومان

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برنامه‌های قابل قبولی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم دارد، علاوه بر این در مجلس نیز مصوبات خوبی در راستای حمایت از محرومین به تصویب رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان زنجان رسیدگی به مشکلات محرومین را از اولویت اصلی نمایندگان مجلس برشمرد و  اظهار کرد: دولت برنامه‌های قابل قبولی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم دارد، علاوه بر این در مجلس نیز مصوبات خوبی در راستای حمایت از محرومین به تصویب رسیده است.

 نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غرب زنجان از جمله مناطقی است که در گذشته به لحاظ توسعه مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گرفته است، افزود: همه تلاش ما در مجلس این است که پیشرفت و توسعه متوازن در شهر اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه در عرصه ملی نیز نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی آمادگی پیگیری امورات مربوط به خانواده‌های نیازمند هستند، اضافه کرد: وظیفه مجلس قانون‌گذاری و نظارت است و در بررسی و اصلاح قانون بودجه، بدون شک از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای محرومیت‌زدایی در کشور و دفاع از اقشار کم درآمد استفاده خواهد شد.

طاهری با اشاره به اینکه گام‌های موثری توسط کمیته امداد استان زنجان در تحقق اهداف بلند این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی و توانمندسازی  برداشته شده است، گفت: خدمات کمیته امداد مایه دلخوشی جامعه بوده و افزایش مشارکت مردم در برنامه‌های این نهاد حاصل کارکرد موثر این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی بوده است.

 نماینده مردم زنجان طارم در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از فعالیت‌های کمیته امداد توجه به برنامه کلان محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و توانمندسازی مددجویان را مهم عنوان کرد و افزود: نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان استان آماده همکاری با کمیته امداد در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی به جامعه هدف هستند.

انتهای پیام/73005

نظر شما