شناسهٔ خبر: 5675980 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

عرضه گسترده "اپل واچ" در فروشگاه اینترنتی یک تماس

بخش تبلیغات

فروشگاه اینترنتی 1تماس به عنوان یکی از پیشگامان فروش اینترنتی در ایران توانسته "اپل واچ" را با رنگ‌بندی متنوع و به صورت گسترده در اختیار کاربران این کالای پوشیدنی قرار دهد.

صاحب‌خبر -

ساعت هوشمند اپل موسوم به "اپل واچ" با نسخه اسپورت با دو سایز 38 و 42 میلی‌متری و با رنگ‌بندی سفید، صورتی، سبز، آبی و مشکی در فروشگاه اینترنتی 1تماس برای دسترسی عموم مشتریان قرار گرفته است.

"Apple Watch" که با رابط کاربری فوق‌العاده جذاب، بر اساس طراحی iOS تولید شده، ویژگی‌‌‌‌های منحصر به فردی را در خود جای داده است؛ از ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به صفحه نمایش تمام‌دیجیتال با کیفیت Retina، اندازه کوچک، دستیار صوتی سیری، صفحه لمسی بسیار حساس همراه با اسپیکرهای هوشمند، پردازنده جدید و خاص S1 SiP، وای فای 802.11b/g، بلوتوث 4.0 و غیره اشاره کرد.

ناگفته نماند که ساعت Apple Watch با هدف تندرستی و ورزش طراحی شده تا سلامتی کاربران را نیز زیر نظر داشته باشد؛ برای این منظور اپلیکیشن ضربان قلب، فشار خون، پیاده‌روی و غیره این امکان را به کاربران می‌دهد تا از سلامتی خود با خبر باشند و در صورت اختلال در هر یک از علائم حیاتی بدن، آن را مورد بررسی قرار دهند.

در رابطه با شارژر این ساعت هوشمند می‌توان گفت که در پشت این ساعت چندین سنسور فوق‌العاده قدرتمند و حساس قرار گرفته که برای شارژ با اتصال سوکت، می‌توان آن را شارژ کرد.

این ساعت بارنگ‌بندی مشکی، سفید و آبی در فروشگاه اینترنتی 1تماس برای دسترسی عموم مشتریان قرار گرفته است.

Apple Watch با رنگ بندی مشکی در دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری با قیمت دو میلیون و ۷۰ هزار تومان و دو میلیون و ۹۷۰ هزار تومان در سایت 1تماس برای خرید عموم کاربران قرار گرفته است.

رنگ سفید این ساعت هوشمند که در دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری تولید شده به ترتیب، با قیمت یک میلیون و ۹۳۰ هزار تومان و دو میلیون و ۴۷۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

همچنین رنگ آبی مدل فوق در دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری به ترتیب، با قیمت یک میلیون و ۹۳۰ هزار تومان و دو میلیون و ۳۷۰ هزار تومان به فروش می رسد.

ساعت هوشمند اپل موسوم به "Apple Watch" مدل اسپرت با دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری برای فروش در فروشگاه اینترنتی 1تماس قرار گرفته و کاربران برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت 1تماس  مراجعه کنند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نظر شما