شناسهٔ خبر: 56751143 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پانزدهمین جشنواره‏ درون دانشگاهی حرکت دانشگاه تهران برگزار می‌شود

مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت تا روز ۱۳ آبان تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از امور سامانه‌ها و روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛ پانزدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه تهران به منظور تجلیل و قدرشناسی از فعالان انجمن‌های علمی‌دانشجویی دانشگاه، معرفی آثار برجسته خلق شده توسط دانشجویان و ترغیب دانشگاهیان به مشارکت جدی‌تر در حوزه فعالیت‌های داوطلبانه علمی برگزار خواهد شد. 

هدف این دوره از جشنواره «هم‌افزایی، تکثیر ایده‌های خلاق و ایجاد انگیزه و توسعه کمی و کیفی مسئولیت‌پذیری اجتماعی در تحقق جهاد علمی در نماد آموزش عالی کشور» است که از ۲۲ تا ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱ با برنامه‌های متنوع حضوری و مجازی و در بخش‌های رقابتی مختلف اجرا می‌شود. 

برای شرکت در این رویداد، لازم است دانشجویان و فعالین انجمن‌های علمی به صورت فردی و گروهی مطابق شیوه نامه جشنواره در حوزه‌های رقابتی مشخص‌شده، نسبت به ارسال اثر اقدام کنند. همچنین در سامانه culfest. ut. ac. ir فرم داوری هر حوزه رقابتی، دستورالعمل جشنواره و شرایط لازم برای ارسال اثر و فرم اطلاعات اثر قرار دارد. 

محورهای این دوره از جشنواره: 

- انجمن برتر

- فعالیت خلاقانه

- نشریه

- مسابقه

- محتوای دیجیتال

- کارآفرینی

- کتاب (فرد یا انجمن) 

- اختراع (فرد یا انجمن) 

- بخش بین الملل (ایده‌های نوآورانه دانشجویان خارجی دانشگاه تهران و فعالیت‌های بین المللی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران) 

- بخش ویژه

به اطلاع علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره از جشنواره می‌رساند، مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۱۳ آبان ماه تمدید شد.

نظر شما