شناسهٔ خبر: 56745375 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پروژه‌های بزرگ عمرانی کرج در فازهای مختلف به بهره برداری می‌رسد

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: سعی بر این است پژوه های کلان استان البرز در فازهای مختلف به بهره برداری برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، با بیان این مطلب در نشست هم اندیشی دکتر عبداللهی استاندار البرز با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر کرج با بیان اینکه اعضای شورای شهر و شهردار مرکز استان باید نگاهی توسعه ای به ابعاد مختلف شهری داشته باشند، گفت: سیاست دولت در استان البرز، معطوف به افتتاح فاز به فاز پروژه های بزرگ عمرانی است تا ضمن بهره برداری از طرح های بزرگی که نقش بسزایی در کاهش ترافیک شهری و انتظام بخشی به فعالیت سایر دستگاه‌های خدماتی دارد، شاهد تحقق توسعه شهری در ابعاد مختلف آن باشیم.

وی افزود: خوشبختانه طی ۱۰ سال اخیر علی رغم بسیاری از مسائل و مشکلات، کلانشهر کرج جهش مناسبی در ابعاد مختلف مدیریت شهری داشته است که امید می رود با انتصاب شهردار جدید کرج و وحدت و هم افزایی میان مجموعه شورا و شهرداری شاهد تحولات مثبتی در مرکز استان باشیم.

این مقام مسؤول خاطر نشان کرد: بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های کلان عمرانی استان به کلانشهر کرج بازمی گردد که از جمله آنها می توان به بزرگراه های شمالی و جنوبی، قطار شهری و برخی از راه های استان که مربوط به این کلانشهر است، اشاره کرد که تنها در سایه تعامل و هم افزایی میان شورا، مدیریت شهری و مدیریت کلان استان است که می تواند بسترهای لازم را برای رفاه شهروندان فراهم کند.

شهردار کرج از ظرفیت نیروهای توانمند شهرداری استفاده کند 

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه در بدنه شهرداری کرج، کارشناسان و مدیران توانمندی حضور دارند، از شهردار کرج خواست از ظرفیت نیروی انسانی توانمند شهرداری در پست های مدیریتی استفاده کند.

وی یادآور شد: استان البرز بویژه مرکز استان البرز به دلیل جمعیت بالایی که دارد در حوزه های مختلفی از جمله بیمارستان، هتل، مراکز آموزشی و ورزشی با فقر مواجه است بنابراین شورای اسلامی شهر در کنار شهرداری باید به گونه ای برنامه ریزی و سیاست گذاری کنند که گام موثری در راستای کاهش مشکلات فعلی بردارند.

شورای انقلابی کرج مظلوم واقع شده است 

افضلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج و انتخاب چهره های خدوم و انقلابی بارقه امیدی در دل مردم شکل گرفت، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل برخی حواشی و عدم تمرکز بر روی فعالیت های تخصصی، شورای انقلابی کرج با بی مهری مواجه شده و مظلوم واقع شدند این در حالی است که باید به دور از هرگونه حواشی و پرداختن به شرح وظایف تخصصی و قانونی خدمتگزاری صادق برای شهروندان بوده و به شعارهای انتخاباتی خود جامه عمل بپوشانند.

به گفته وی در شرایطی که شهردار کلانشهر کرج پس از گذشت ماه ها با رأی اعضای شورای شهر انتخاب شده است باید با تزریق روحیه امید و انجام امور تخصصی بر حواشی فائق شده و با مدیریت جو روانی حاکم بر شهرداری از ظرفیت افراد توانمند و متخصص در حوزه‌های مختلف استفاده کند.

انتهای پیام/ج

نظر شما