شناسهٔ خبر: 56687586 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

آنچلوتی: جذب امباپه؟ آینده رئال مادرید نوشته شده است

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: دوباره شایعات حاکی از احتمال جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن بوده و مثل همیشه از رئال مادرید به عنوان یکی از مشتریان جدی این بازیکن نام برده می شود. در نشست خبری پیش از دیدار برابر الچه، کارلو آنچلوتی در مورد شایعات جذب کیلیان امباپه و البته اهدای توپ طلای سال 2022 به کریم بنزما صحبت کرده است.
کارلو آنچلوتی گفت: "برای آماده سازی پیش از این مسابقه . به خصوص از نظرذهنی باید کمی بیشتر خودمان را تحت فشار قرار دهیم. تلاش برای حداکثر تمرکز در مسابقات سطح بالا طبیعی است و انجام این کار بعد از چنین مسابقه ای کمی دشوارتر است. ما این مسئله را در نظر می گیریم، زیرا می دانیم فردا همان سه امتیازی را می توانیم کسب کنیم که یکشنبه برابر بارسلونا گرفتیم.
توپ طلای کریم بنزما؟ همه ما به دستاوردهای کریم، همچنین تیبو کورتوا و دیگر بازیکنان در لیست مانند لوکا مودریچ و وینیسیوس جونیور واقعا افتخار می کنیم. به همه افرادی مانند گاوی، الکسیا پوتیاس، روبرت لواندوفسکی، سادیو مانه و همچنین منچسترسیتی تبریک می گوییم. ما برای سیتی احترام زیادی قائل هستیم و آنها فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته اند.


بنزما گفت که بابت دریافت این جایزه به خودش افتخار می کند. او همچنین از همه هم تیمی هایش تشکر کرده، زیرا این یک جایزه فردی با کمک یک تیم است. همه ما به بنزما تبریک گفتیم و تمام شد. حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم و بنزما می تواند از فردا کارش را شروع کند. مطمئنا بنزما نسبت به هشت سال قبل مسئولیت بسیار بیشتری داشته و در این تیم احساس یک رهبر را دارد. اما بنزما از نظر فنی تغییر چندانی نکرده است و کیفیتش مثل سابق است.
انتظار نداشتیم سال گذشته اینگونه پیش برود و دستاوردهای ما بسیار خوب بوده است. همه چیزهایی که برای موفقیت نیاز دارید مانند تاریخ، سنت، رقابت، کیفیت بازیکنان، فضا و ... در رئال مادرید وجود دارد، اما من در ابتدای فصل گذشته خیلی بیشتر از الان نسبت به آینده تردید داشتم.
احتمال جذب کیلیان امباپه؟ من نمی دانم آینده چگونه پیش خواهد رفت. آینده این باشگاه در گذشته نوشته شده و من قبلا و در سال پیش نیز همین حرف را گفته بودم. ما بازیکنان جوانی مانند وینیسیوس، رودریگو، ادواردو کاماونیگا، اورلین شوامنی، فده والورده، ادر میلیتائو را در اختیار داریم و آنها از قبل آینده تیم را رقم زده اند. بازیکنان تغییر می کنند و قطعا ترکیب سال آینده مانند تیم فعلی نخواهد بود، اما این بازیکنان از قبل آینده رئال مادرید را طراحی کرده اند."

نظر شما