شناسهٔ خبر: 5654788 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ویژه برنامه‌ها ی پلیس درماه رمضان/دستگيري ۱۰۸ سارق

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۰۸ سارق در عملیات گسترده کارآگاهان پلیس تهران در شب گذشته خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شبستان، سردار حسین ساجدی‌نیا، رئیس پلیس پایتخت امروز در جمع خبرنگاران گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از یک شناسایی و اطلاعاتی دو ماهه، شب گذشته در یک عملیات گسترده و ضربتی که در سطح شهر به اجرا در آمد، 108 نفر سارق را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در قالب 19 باند، اقدامات مجرمانه خود را انجام می دادند اظهار کرد: از این تعداد 63 نفر آنها سارقان کیف قاپ و زورگیر هستند؛ البته در بین دستگیر شدگان سارقان مسلح احشام، خودرو و لوازم خودرو نیز سارقان منزل در غرب تهران نیز وجود دارد.

ساجدی نیا با بیان اینکه این عملیات، سومین مرحله از طرح پلیس در سالجاری است، گفت: همانگونه که به مردم قول دادیم در حوزه برخورد با سارقان، اقدامات موثری داشته و خواهیم داشت  که در روز و یا ماه ها آینده این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

وی به تمهیدات پلیس تهران برای ماه مبارک رمضان، اشاره کرد و افزود: امسال نیز همچون دو سال گذشته، طرح "افطار تا سحر" برای سینماهای پایتخت به اجرا در می آید البته سینماداران برای امنیت بیشتر باید ضمن هماهنگی با پلیس اماکن، مجوزهای لازم را اخذ کننده تا بتوانند در این ایام به غیر از لیالی قدر، اکران فیلم را در دستور کار خود قرار دهند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به برخورد با روزه‌خواران در ماه رمضان خاطر نشان کرد: همانند سنوات گذشته گشت‌زنی در سطح شهر را داریم و البته از مردم هم انتظار می‌رود که هر مورد روزه‌خواری دیدند تذکر بدهند پلیس هم اگر موردی را مشاهده کند، اقدام لازم را انجام می‌دهد.

سردار ساجدی‌نیا با اشاره به برنامه‌های پلیس برای ماه مبارک رمضان گفت: برای فروشندگان و پزندگان نیز برنامه‌هایی گذاشته‌ایم که در حال تهیه دستورالعمل هستیم که تا چند روز آینده ابلاغ خواهد شد. براین اساس این صنوف می‌توانند تا نیم ساعت قبل از سحر به فعالیت خود ادامه دهند.

رئیس پلیس پایتخت درباره امنیت تفرجگاه ها، تصریح کرد: هر ساله در سه ماهه تابستان تا 31 شهریور ماه، برنامه ویژه‌ای برای تفرجگاه‌ها داریم  البته بین پلیس‌های تخصصی تقسیم کار شده تا امنیت بیشتری در تفرجگاه برقرار شود.

ویبا اشاره به بر حضور بسیجیان برای امنیت تفرجگاه ها، تصریح کرد: پلیس در این اماکن حاضر است و بسیجیان حضوری ندارند.

ساجدی نیا به  اجرای طرح‌های پاکسازی پارک‌ها از معتادان متجاهر اشاره کرد و گفت:  جمع‌آوری معتادان در دستور کار است تا مردم آرامش بیشتری داشته باشند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر فروش آزادانه سیانور در ناصرخسرو، گفت: این موضوع را ندیده‌ام و نمی‌توانم نظری بدهم.

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اظهارات "اسماعیل کوثری" مبنی بر دستگیری اخلالگران در مراسم سخنرانی رئیس‌جمهور در حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: ما در این موضوع هیچ دستگیری نداشتیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوال دیگری در مورد وجود شیء نورانی در آسمان گفت: در این مورد خبری ندارم.

رئیس پلیس پایتخت  به بازرسی از 600 واحد صنفی در رابطه به مال‌خرها و نیز کشف 2 کامیون قطعات یدکی در این اربطه نیز اشاره کرد.

 

پایان پیام/

 

نظر شما