شناسهٔ خبر: 56473516 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

پایان 9 ماه کابوس برای ستاره ایتالیایی!

صاحب‌خبر -
فدریکو کیه‌زا، وینگر 24 ساله و ایتالیایی یوونتوس در جریان پیروزی 4-3 بیانکونری مقابل رم در ژانویه سال جاری دچار پارگی رباط صلیبی شد و بدین ترتیب تا پایان فصل از میادین دور ماند. بی تردید غیبت این بازیکن یکی از دلایل مهم شکست تیم ملی ایتالیا در مقدماتی جام جهانی برابر مقدونیه شمالی، ناکامی برای دومین بار متوالی در صعود به این تورنمنت و البته شروع ضعیف یوونتوس در فصل جاری بود. اما به نظر می رسد این 9 ماه کابوس وار برای این بازیکن تکنیکی در حال سپری شدن بوده و او به زدی می تواند دوباره به میدان برود.
امروز باشگاه یوونتوس یوونتوس تایید کرد که کیه‌زا در برخی از بخش‌های تمرین امروز تیم در کونتیناسا شرکت کرده است. سایت رسمی یوونتوس امروز اعلام کرد: "فدریکو کیه‌زا از امروز به صورت تدریجی تمرینات خود با گروه را آغاز کرده و به تیم بازگشته است."
کادر فنی یوونتوس امیدوار است که کیه‌زا را در مقطع قبل از تعطیلات جام جهانی و در اواسط ماه نوامبر در اختیار داشته باشد و مکس آلگری بتواند روی این مهره کلیدی برای ادامه فصل حساب کند. کیه‌زا در اکتبر 2020 از فیورنتینا به یوونتوس پیوست و در 61 بازی در تمامی رقابت ها 18 گل به ثمر رسانده و 14 پاس گل نیز داد. شرایط در فصل جدید برای بیانکونری چندان خوب نیست و بازگشت این بازیکن می تواند اوضاع را در تورین دگرگون سازد."

برچسب‌ها:

نظر شما