شناسهٔ خبر: 56460789 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

پروژه مسکن خانواده‌های دارای دومعلول در قزوین تا پایان سال تکمیل می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته پروژه‌های مسکن خانواده‌های دارای دو معلول باید امسال به پایان برسد و سهمیه در نظر گرفته شده برای سال جاری 477 مورد است.

صاحب‌خبر -

علی دهباشی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: برای تکمیل زودتر و با هزینه کمتر مسکن خانواده‌های دارای دو معلول سعی داریم از ظرفیت گروه‌های جهادی و تخصص آن‌ها استفاده کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به تعداد مددجویان بهزیستی عنوان کرد: درحال حاضر 34 هزار مددجو داریم که 24 هزار نفر در حوزه توابخشی هستند، همچنین در حوزه اجتماعی هم بیش از 5 هزار مددجو داریم.

وی بیان کرد: در حوزه اعتبارات سال گذشته در حوزه استان افزایش 4 میلیاردی داشتیم و افزایش امسال 6 میلیارد خواهد بود و برآورد اعتبارات استانی 38 میلیارد است.

این مسئول ادامه داد: از محل سفر رئیس جمهور 30 میلیارد برای مرکز جامع توانبخشی در نظر گرفته شده و امیدواریم این مرکز پس از چند سال تا پایان 1402 به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: در حوزه اعتبارات ملی هم در سال گذشته افزایش 48 درصدی داشتیم، اما در سال جاری هنوز میزان رشد اعلام نشده البته قطعا رشد قابل قبولی خواهیم داشت.

نظر شما