شناسهٔ خبر: 56441823 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جزینی: طیب نیا و سپاهان نگاه ملی مذهبی به کشتی دارند/ نیم نگاه فینالیستی داریم

سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان می گوید نگاه ویژه مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه به رشته کشتی به عنوان یک رشته ملی مذهبی و پیگیری های صورت گرفته از سوی اصفهان منجر به صدور مجوز حضور سپاهان در لیگ برتر کشتی فرنگی شد.

صاحب‌خبر -

رسول جزینی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری  برنا در اصفهان، در خصوص حمایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از کشتی فرنگی برای حضور در لیگ برتر کشتی اظهار داشت: ابتدا باید از یاسرطیب نیا مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه سپاهان تشکر کنیم که به کشتی به عنوان ورزش ملی مذهبی نگاه کردند و به درخواستی که ما داشتیم جواب مثبت داده و دستور پیگیری این موضوع در چرخه اجرا قرار گرفت.

وی افزود: طی کردن مراحل اداری  این مسأله کمی طولانی شد و به همین دلیل کار ما را برای گرفتن نفرات سخت و پیچیده کرد، اما با توجه به اینکه این کشتی گیران سالها با ما تمرین کرده بودند و شناخت کامل نسبت به هم داشتیم، توانستیم با نفرات تاثیرگذار صحبت کرده و موافقت آنها را جلب کنیم و به نوعی ۶۰ درصد تیم با قول وقرار بین افراد رد مشخص شده است.

سرمربی المپیکی تیم کشتی فرنگی سپاهان در خصوص ترکیب تیمش گفت: تیم ترکیبی از کشتی گیران جوان اصفهانی و کشتی گیران شاخص است، هدف ما الگو پذیری کشتی گیران جوان اصفهانی از کشتی گیران باتجربه است و امیدواریم بتوانیم در شأن نام کشتی اصفهان و سپاهان در مسابقات ظاهر شویم.

وی با بیان اینکه قراربود مسابقات از مهرماه آغاز شود، اضافه کرد: با توجه به اهمیت مسابقات قهرمانی امیدهای جهان در اسپانیا و جام جهانی در آذربایجان این مسابقات به تعویق افتاد و فکر می کنیم از  دهه دوم آبان ماه مسابقات آغاز شود.

جزینی تصریح کرد: بیشتر بازیکنان مدنظرمان از کشتی گیران امید و اردونشین هستند و به نوعی در حال تمرین هستند که بعد از انجام توافقات نهایی تمرینات گروهی خوب و منسجمی را آغاز خواهیم کرد تا با آمادگی نسبی وارد رقابتهای شویم.

وی در خصوص نحوه حضور سپاهان در لیگ گفت: ریاست فدراسیون کشتی نسبت به کشتی اصفهان و شخص بنده لطف داشتند؛ چرا که حدود ۲۰ تیم تقاضای ورود به لیگ برتر را داده بودند که ۸ تیم مجوز حضور در لیگ را پیدا کردند. باتوجه به قدمت نام سپاهان و سابقه درخشان این تیم در رقابتهای مختلف داخلی و بین المللی با پیگیری‌های انجام شده، سپاهان جواز حضور در لیگ برتر را به دست آوردیم.

جزینی خاطرنشان کرد: با توجه به انتخاب ۸ تیم از بین ۲۰ تیم متقاضی، نشان از بالا بودن کیفیت آن است  و همه تیم‌ها رقابتهای بسیار  نزدیک و سنگینی خواهند داشت؛ اما نگاه ما از همان ابتدای لیگ نیم نگاه فینالیستی خواهد بود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما