شناسهٔ خبر: 56436791 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

هفته هفتم لیگ برتر|

قلعه‌نویی بازهم به استقلال باخت/ رستگاری شاگردانِ ساپینتو با پنالتی لحظه آخری + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر با برتری شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید.

گل‌ها: محمد محبی (۲۹) و کوین یامگا (۸+۹۰ – پنالتی) برای استقلال/ مهدی تیکدری‌نژاد (۵۵) برای گل‌گهر

استقلال با این برد ۱۴ امتیازی شد تا به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول قرار بگیرد. گل گهر نیز با این شکست ۱۲ امتیازی ماند و به رده سوم جدول سقوط کرد.

امیر قلعه‌نویی که در ۷ تقابل قبلی با تیم‌های خود مقابل استقلال در لیگ موفق به شکست تیم سابقش نشده بود برای هشتمین بار هم متحمل شکست شد تا ناکامی‌هایش مقابل آبی‌پوشان ادامه داشته باشد.

ساپینتو در دقایق پایانی این مسابقه به دلیل اعتراض به تصمیمات داور با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا بازی حساس و مهم هفته هشتم مقابل فولاد در ورزشگاه آزادی را از دست بدهد.

گل اول استقلال به گل گهر توسط محمد محبی در دقیقه ۲۹

گل اول گل‌گهر به استقلال توسط تیکدری در دقیقه ۵۵

گل دوم استقلال به گل گهر توسط یامگا از روی نقطه پنالتی دقیقه ۸+۹۰

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، جعفر سلمانی (۸۷ – ابوالفضل جلالی)، روزبه چشمی، آرش رضاوند (۷۲ – سعید مهری)، مهدی مهدی پور (۸۷ – عزیز بک آمانوف)، محمد محبی، پیمان بابایی (۷۲ – صالح حردانی) و مهدی قایدی (۶۱ – رضا میرزایی)

ترکیب گل‌گهر:

محس فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، رضا شکاری (۶۸- امین قاسمی نژاد)، مرتضی تبریزی، مهدی تیکدری، شایان مصلح (۶۳ – مهران درخشان مهر)، محمد خدابنده لو (۶۳ – امین پورعلی)، اریک باگناما و کی‌روش استنلی

انتهای پیام/

نظر شما