شناسهٔ خبر: 56427542 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نگاه به نوآوری در عرصه محصولات گردشگری در وزارت گردشگری دنبال می‌شود

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی از حمایت این وزارتخانه از صنایع دانش بنیان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در همایش "توسعه گردشگری ایران کهن با خلاقیت و دانش بنیان"، با اشاره به اینکه امسال هفته گردشگری در حالی برگزار می‌شود که بیماری کرونا کمرنگ شده و احیای صنعت گردشگری شروع شده است گفت: با توجه شعاری که وزارت میراث تحت عنوان "رویش اندیشه‌های‌نو " درگردشگری انتخاب کرد، تلاش کردیم در همه برنامه‌ها تجلی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ما برای ورود جوانان خلاق و نوآور راهی را دنبال می کردیم ادامه داد: زمانیکه رهبری عنوان سال جدید را تحت عنوان دانش بنیان انتخاب کرد و برما فرض شد همت بیشتری را در این حوزه بگماریم.

وی ابراز داشت: حوزه دانش بنیان صرفا حوزه کسب و کارها و خلاقیت‌های مبتنی بر ICT نیست و با همین فرض و به همین علت تنظیم برنامه‌های وزارتخانه نگاه دانش بنیان را با نوآوری‌های عرضه و محصولات گردشگری و حوزه بازار دنبال می‌کنیم.

معاون وزیر گردشگری و میراث فرهنگی گفت: بنابراین آنچه تلاش و عزم و دغدغه روزمره ماست این است که به گونه ای بتوانیم امکان بروز و ظهور این نوع خلاقیت‌ها را در پهنه ایران اسلامی فراهم کنیم.

وی یادآور شد: در نشست قبلی و امروز فعالین امکان معرفی ظرفیت‌های خودشان را دارند که شاید کمتر فضای معرفی خود را در رویدادهای ملی داشتند. و امیدواریم بتوانیم بسترساز معرفی حوزه فعالیت این بزرگواران باشیم.

پایان پیام/

نظر شما