شناسهٔ خبر: 56424964 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

لیگ برتر پرتغال| برد ارزشمند پورتو با درخشش ستاره ایرانی/ طارمی گل نزد، اما‌ بهترین شد

تیم فوتبال پورتو در هفته هشتم لیگ پرتغال با درخشش ستاره ایرانی خود توانست به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – بامداد امروز و در هفته هشتم رقابت‌های لیگ پرتغال تیم‌ فوتبال پورتو به مصاف براگا رفت که این مسابقه با نتیجه ۴ بر یک به سود یاران طارمی به پایان رسید.

گل‌های پورتو در این مسابقه را اوانیلسون (۳۲)، استفان اوستاکویو (۳۴)، په په (۶۳) و گالنو (۹۰+۶) به ثمر رساندند و تک گل براگا را هم په په (۵۵)، مدافع پورتو با اشتباه وارد دروازه تیم خود کرد.

ماتئوس، دروازه‌بان تیم فوتبال براگا در دقیقه ۸۴ با خطا روی مهدی طارمی از زمین مسابقه اخراج شد.

پورتو با این پیروزی با ۱۹ امتیاز به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد. براگا هم با ۱۹ امتیاز در رده سوم ایستاد. این در حالی است که تفاضل گل براگا ۱۵ و تفاضل گل پورتو ۱۴ است اما با توجه به احتساب بازی رو در رو پورتو در رده دوم قرار گرفت.

بازیسازی و پاس زیبای طارمی که منجر به گل دوم پورتو شد.

پاس گل و حرکت تکنیکی طارمی روی گل سوم پورتو به براگا اخراج‌دروازه‌بان‌براگا روی حرکت طارمی در دقیقه ۸۳

مهدی طارمی، ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و روی گل‌های تیمش تاثیر بسیار زیادی داشت، اما موفق به گلزنی نشد.

طارمی بعد از درخشش در این بازی از سوی سازمان لیگ پرتغال جایزه با ارزش ترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

سایت «گل پوینت» پرتغال که در ارزیابی هایش بسیار سخت گیر است به مهدی طارمی بالاترین امتیاز زمین یعنی ۸.۵ از ۱۰ را داد تا ستاره ایرانی بهترین بازیکن زمین شود.

این رسانه پرتغالی در ادامه به تمجید از مهاجم ملی پوش ایرانی پرداخت و او را به مسی تشبیه کرد و نوشت: عملکرد فوق العاده مهدی طارمی ثابت می کند که این فقط مسی نیست که تنها با یک پاس گل عنوان برترین بازیکن میدان “رتبه های مسی” را کسب می کند.

انتهای پیام/

نظر شما