شناسهٔ خبر: 56408265 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

نبشی پلاستیکی ستون پارکینگ زیبایی و ایمنی داخل پارکینگ

پارک کردن خودرو داخل پارکینگ و جابجایی روزانه آن در بسیاری از موارد موجب سابیدگی به دیوار و ستون های میانه پارکینگ و به وجود آمدن خط و خش در بدنه خودرو می شود

صاحب‌خبر -

یکی از مناسب ترین گزینه ها جهت محافظت در برابر لبه های تیز گوشه کالا در بسته ها و حمل نقل نبشی پلاستیکی پله ستون پارکینگ حیاط است. هنگامی که کالاها بسته بندی می گردند چه به صورت کارتن باشند یا پالت از نبشی ها استفاده می شود چرا که احتمال آسیب دیدگی و له شدگی گوشه های کالا به شدت بالا می رود به همین منظور از نبشی های مقوایی، فیبری و پلاستیکی استفاده می شود تا با مقاومت و استقامتی که دارند موجب یکپارچه شدن کالا در زمان حمل و بسته بندی شود. فرآیند به این صورت خواهد بود که نبشی ها با ایجاد ستون های مقاومی در کنج ها از به هم ریختگی، از هم گسیختگی و بر هم خوردن تعادل کالا جلوگیری می کند.

نبشی پلاستیکی ستون پارکینگ زیبایی و ایمنی داخل پارکینگ

هنگامی که به نمایشگاه های عرضه محصولات مراجعه می کنید مانند سایت آراد برندینگ، شاید با خود بپرسید که قطعات مورد استفاده برای طراحی و اجرا از چه متریال و جنسی ساخته شده اند. ساده است باید بگوییم که نبشی پلاستیکی و فلزی غرفه برای اجرای سازه های نمایشگاهی از نقش بی بدیلی برخوردار بوده است. در واقع این صنعت کمک می نماید تا ایده خلاقانه طراح و اجرای منحصر به فرد پیمانکار برای نمایش انواع فعالیت ها و تکنیک های فروش به بار نشیند.

خرید نبشی پلاستیکی

نبشی پلاستیکی به طور کلی وظیفه پخش کردن فشار در ابعاد بیشر را به عهده دارد برای مثال کالایی در ابعاد بزرگ و سنگین وزن را در کاارتون قرار میدهیم و قصد جا به جایی آن را داریم اگر بخواهیم به تنهایی و به کمک تسمه بار را جا به جا کنیم فشار اضافی تسمه به کارتون و بسته بندی آسیب می رساند و باعث میشود که بسته بندی کالا از لحاظ ظاهری خیلی نا مرتب و خراب به دست مشتری برسد و در برخی موارد امکان آسیب رساندن به محتوای داخل کارتون بسیاز زیاد است و نمیتوان تضمین کرد که تسمه سر جای خود ثابت بماند همین امر سبب شده تولیدکنندگان داخلی با بهره گیری از تکنولوژی روز نبشی هایی را از جنس پلاستیکی در ابعاد مختلف با توجه به نیاز مشتری طراحی و تولید کنند تا به دست مشتری برسد.

نبشی پلاستیکی ستون پارکینگ زیبایی و ایمنی داخل پارکینگ

از این رو مشتری با قرار دادن نبشی های پلاستیکی در زیر تسمه ها و بروی کارنون بسته بندی کالا میتواند به صورت اصولی بار اضافی را پخش کند و از آسیب رسیدن به کالا و پاره شدن کارتون جلو گیری میکند وقتی نبشی پلاستیکی به صورت اصولی در زیر تسمه ها قرار میگیرد در هنگام بلند کردن و حمل و نقل بار تسمه ها دیگر فشار مضاغفی بر روی کارتون نمی آورند تا کارتون پاره شود زیرا نبشی پلاستیکی ما بین تسمه و کارتون قرار گرفته است و با فشار زیاد تسمه ، نبشی پلاستیکی آن را پخش کرده و به بار آسیبی نمیرسد. خرید نبشی پلاستیکی بسیار به صرفه تر و بسیار کارآمد می تواند باشد.

نبشی پلاستیکی ستون پارکینگ

ضربه گیر های پلاستیکی به دلیل قابلیت ارتجاعی امکان دریافت ضربه های تنش و ناگهانی را به خوبی دارا بوده با قابلیت پوشش 110 درجه ای زوایا و کنج ها را به خوبی پوشش می دهد. محافظ های ستون پلاستیکی امکان نصب را بر روی دیوارها، کنج دیوار ها و چهار گوشه ستون های مربعی شکل ارائه می دهند. در گذشته هنگام بستن طناب یا تسمه به دور کارتن ها یا بسته بندی محصولات در صورتی بیش از حد کشیده می شدند باعث پاره شدن و زخمی شدن کارتن می شد اما در حال حاضر با نبشی پلاستیکی گچبری شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود فرآیند به این صورت خواهد بود که این قطعه بین کارتن و تسمه قرار گرفته و از صدمه خوردن و پارکی بسته بندی محصول جلوگیری می نماید حتی اگر قصد محکم تر کردن کارتن را داشته باشید فشار بیشتری را تحمل نموده و هیچ آسیبی را متوجه نخواهد کرد. این روزها یکی از عناصر مهم و اساسی، در نمای ساختمان است نبشی پلاستیکی به طور قابل توجهی در نما و جلوه ظاهری ساختمان نقش بی بدیلی را ایفا می نماید از این رو معماران و طراحان معتقدند استفاده از آنها بافت و اصالتی مدرن را برای چهره شهر فراهم می کند.

نبشی پلاستیکی ستون پارکینگ زیبایی و ایمنی داخل پارکینگ

ضربه های ستون یا به عبارتی نبشی پلاستیکی ستون پارکینگ در ابتدا برای حفاظت از فضای پارکینگ ها در مراکز پر تردد تجاری، هتل ها، بیمارستان ها و محیط های صنعتی استفاده می شدند اما در حال حاضر به عنوان یکی از تجهیزات ضروری در تمامی پارکینگ های شهری نصب می شوند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

نظر شما