شناسهٔ خبر: 56389651 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفتاب یزد | لینک خبر

معاون اول رئیس جمهور در جلسه احیاء جهاد سازندگی مطرح کرد؛

هدایت نقدینگی به سمت طرح‌های تولیدی

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: اشتغالزایی و تولید مسکن از برنامه‌ها و رویکردهای جدی دولت است و اگر جهاد سازندگی با جدیت در این زمینه ورود کند، دولت اعتبارات مورد نیاز آنها را تامین می‌کند.

صاحب‌خبر -

محمد مخبر اظهار داشت: یکی از پیامدها و آثار مثبت احیا جهاد سازندگی این است که خدمت‌رسانی به جامعه به دست مردم و به خصوص جوانان انجام می‌شود که به نوعی ترویج فرهنگ اسلامی – ایرانی خواهد بود.

 وی احیا جهاد سازندگی را گامی در جهت جلب مشارکت مردم برای آبادانی کشور توصیف کرد و گفت: ایجاد یک جریان مردمی برای آبادانی کشور و هدایت نقدیندگی جامعه از نیازهای امروز کشور است. معاون اول رئیس‌جمهور افزود: اگر فعالیت جهاد سازندگی متوقف نمی‌شد و این نهضت همچنان در کشور کارش را ادامه می‌داد، دغدغه اصلی جوانان کشور خدمت به مردم و آبادانی کشور بود. مخبر با بیان اینکه با اتکاء به هر یک از ظرفیت‌ها و موهبت‌های الهی کشور می‌توان درآمدهای بسیار زیادی حاصل کرد، توجه به اقتصاد دریا را یکی از نیازها و ضرورت‌های کشور برشمرد و گفت: اقتصاد دریامحور از وسعت و گستردگی فراوانی برخوردار است که تنها بخش کوچکی از آن موضوع آبزی پروری است. به گزارش مهر،وی با تاکید بر اینکه باید برای اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغالزا از منابع مردمی استفاده شود، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات امروز کشور نقدینگی فراوان است که آسیب‌هایی را به همراه داشته و اگر بتوانیم این نقدینگی را به سمت طرح‌های تولیدی نظیر آبزی پروری و تولید مسکن هدایت کنیم، اثرات مثبت و سازنده‌ای در زمینه سرمایه گذاری، تولید ثروت و اشتغالزایی در کشور خواهد داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما