شناسهٔ خبر: 56380463 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای مارکا

سانتیاگو سولاری در یک قدمی بازگشت به رئال مادرید

سانتیاگو سولاری با درخواست مدیران رئال موافقت کرده و به زودی به باشگاه سابق خود بازخواهد گشت. هنوز پست جدید او نامشخص است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نشریه مارکا امروز خبر از بازگشت قریب‌الوقوع سانتیاگو سولاری به رئال مادرید داد. مربی آرژانتینی در سال 2000 بود که از اتلتیکو به رئال پیوست و پس از پنج فصل بازی برای کهکشانی ها راهی اینتر شد. او سال 2013 به رئال برگشت تا به عنوان مربی تیم های پایه باشگاه فعالیت کند.

 سولاری در فصل 19-2018 و زمانی که مربی تیم دوم رئال بود، جانشین جولن لوپتگی در تیم اول رئال شد و تا ماه مارس هدایت این تیم را برعهده داشت اما دو شکست متوالی برابر بارسا باعث شد تا او برکنار شود و جای خود را به زین الدین زیدان بدهد. این سولاری بود که به وینیسیوس در رئال اعتماد کرد و به او در ترکیب ثابت میدان داد. وینیسیوس همیشه گفته است که خودش را مدیون سولاری می داند. سولاری در ماه مارس گذشته از هدایت آمه‌ریکا مکزیک اخراج شد و از آن پس بدون تیم است. 

در رئال مادرید او را مردی قابل اعتماد می دانند و کسی که نماینده شایسته ارزش‌های باشگاه است. او حالا در یک قدمی بازگشت است و باید دید که در چه پستی مشغول فعالیت خواهد شد. لازم به ذکر است که اکنون هدایت تیم دوم رئال برعهده رائول گونزالس است و بعید است سولاری را روی نیمکت این تیم ببینیم.

نظر شما