شناسهٔ خبر: 56360442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تماس وزیر بهداشت با کارشناس اورژانس مجروح شده در اغتشاشات بجنورد

بجنورد- وزیر بهداشت طی تماس تلفنی با کارشناس اورژانس بجنورد که حین خدمت توسط اغتشاشگران مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود، جویای حال وی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، بهرام عین اللهی صبح دوشنبه در تماس تلفنی جویای حال کارشناس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مجروح شده در اغتشاشات اخیر بجنورد شد.

وزیر بهداشت در این تماس تلفنی ضمن شفای عاجل برای این کارشناس اورژانس، اظهار داشت: لباس سپید اورژانس، نماد مصونیت از هرگونه تعرض و مورد احترام همگان در همه جای دنیا است.

وی افزود: فرشتگان سپیدپوش اورژانس، خدمت به آحاد ملت ایران در هر شرایطی و بدون هیچ محدودیتی را وظیفه خود می‌دانند و جامعه و مردم نیز قدردان این خدمات ارزنده آنها است.

۳۰ شهریور سال جاری عده‌ای به بهانه درگذشت مهسا امینی در هسته مرکزی بجنورد تجمع و به اموال عمومی خسارت‌هایی وارد کردند که بنا بر اعلام شهرداری بجنورد، ۱۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف این شهرستان خسارت وارد شد.

در جریان این اغتشاشات، «اسحاق رادمنش» از نیروهای اورژانس بجنورد در ارائه خدمات درمانی، مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفت و از ناحیه شکم با ضربات چاقو مجروح شد و اینک تحت مراقبت‌های درمانی قرار دارد.

نظر شما