شناسهٔ خبر: 56360179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران:

تردد در محور کندوان نیمه سنگین است

ساری- رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد و ترافیک را در محور کندوان مسیر جنوب به شمال محدوده سیاه بیشه پرحجم و نیمه سنگین اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

سید محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طبق تصاویر سامانه‌های هوشمند و گزارش راهداران وضعیت تردد و ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کندوان محدوده سیاه بیشه پرحجم و به صورت مقطعی نیمه سنگین است.

وی وضعیت تردد در دیگر محورهای استان از جمله هراز، سوادکوه و کیاسر را عادی و روان بیان کرد و گفت: از نظر شرایط جوی نیز شاهد بارش پراکنده در محورهای کناره و محدوده شاهی تا کارسالار محور سوادکوه هستیم.

وی ادامه داد: کمربندی محمودآباد - فریدونکنار به دلیل ریزش رمپ دیوار پل روگذر کمربندی فریدونکنار تا اطلاع بعدی مسدود است.

به گزارش مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و سه شنبه از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن یکطرفه خواهد بود.

نظر شما