شناسهٔ خبر: 56360169 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مجوزی برای تجدید انتخابات شمشیربازی صادر نشده است؟

تهران - ایرنا - در شرایطی که صحبت از ثبت نام مجدد از کاندیداهای فدراسیون شمشیربازی است اما هنوز مجوزی برای این امر صادر نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در چند روز گذشته علیرضا پورسلمان به عنوان سرپرست فدراسیون شمشیربازی انتخاب شد تا روند انتخابات برای معرفی رییس جدید این فدراسیون آغاز شود.

سرپرست جدید در روز گذشته از احتمال حضور خود در انتخابات سخن گفت و تاکید کرد در صورتی که اعضای مجمع و جامعه شمشیربازی موافق باشند این احتمال وجود دارد برای کرسی صندلی این فدراسیون وارد کارزار انتخابات شود.

هر چند ثبت نام از کاندیداها انجام شده اما امروز خبری در خصوص احتمال تجدید ثبت نام کاندیداها مطرح شد که بررسی خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد این مجوز هنوز به فدراسیون شمشیربازی ابلاغ نشده و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

ثبت‌نام برای انتخابات ریاست فدراسیون شمشیربازی بهمن ماه سال ۱۴۰۰ انجام شد اما تا کنون فرایند این انتخابات برگزار نشده است. دوره ریاست چهار ساله فض‌الله باقرزاده اردیبهشت ماه امسال به پایان رسید و وی مدتی به عنوان سرپرست فدراسیون به کار خود ادامه داد.

برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی، فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی، رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون شمشیربازی، شهرام ضمیریان رئیس سابق هیئت شمشیربازی استان گیلان و محمد رحیمی کاندیدا شده‌اند.

آرش فرهادیان سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی پیش از این در گفت و گو با ایرنا گفته بود که با توجه به این که بیش از ۶ ماه از ثبت‌نام کاندیداهای فدراسیون شمشیربازی گذشته است و پروسه اعلام تایید صلاحیت افراد هم طولانی شد، شرایط این فدراسیون در حال بررسی است و با عنایت به صحبت‌هایی که در حوزه معاونت قهرمانی وزارت ورزش در خصوص این فدراسیون انجام شد، این امکان وجود دارد که فرآیند ثبت‌نام فدراسیون شمشیربازی تجدید شود.

نظر شما