شناسهٔ خبر: 56359326 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امنیت و آرامش مردم خط قرمز نیروهای مسلح است/ ارتش پشتیبان نظام اسلامی و مردم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای‌ شمالغرب ارتش گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز نیروهای مسلح کشور است و هرکس بخواهد به این خطوط خدشه‌ای وارد کند با پاسخ قهر آمیز نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

سرتیپ علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای‌ شمالغرب ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برگزاری راهپیمایی امت رسول الله در محکومیت توهین اغتشاش‌گران به مقدسات اسلامی و پرچم ایران اظهار کرد: بعد از اتفاقات اخیر که دشمنان تلاش کردند فضای جامعه را ملتهب و ناآرام کنند ضرورتی بود که به برکت حضرت رسول اکرم صلوات الله علیه، همه ادیان و مذاهب و قومیت ها انزجار خود را از فتنه‌گران اعلام و پایبندی خود را به دین اسلام و نظام اسلامی اعلام کنند.

وی گفت: این راهپیمایی در اصل بیعت دوباره مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با آموزه‌های دینی، در دفاع از قرآن و ولایت و مساجد و در پاسخ تعرض اغتشاش‌گران به مقدسات دینی و پرچم جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای‌شمالغرب ارتش تصریح کرد: دشمنان بعد از برگزاری شکوهمندانه راهپیمایی اربعین حسینی، حضور مقتدرانه ریاست محترم جمهور در سازمان ملل همچنین عضویت جمهوری اسلامی در سازمان همکاری شانگهای و توان مشاهده اقتدار کشور در عرصه‌های گوناگون را نداشتند و به همین علت دست به چنین فتنه‌ای زدند. 

حاجیلو عنوان کرد: امنیت و آرامش مردم و جامعه از خطوط قرمز نظام اسلامی و نیروهای مسلح است که در فتنه اخیر نیروی انتظامی با عملکرد انقلابی و هوشمندانه خود توانست این فتنه را خاموش کند که بنده به نوبه خود حمایت و تشکر خود را از همرزمان عزیزم در فراجا و شورای تامین استان و شهرستان‌ها اعلام می‌دارم. 

وی در جواب آنهایی که از ارتش برای دفاع از اغتشاشگران دعوت می‌کنند، بیان کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی سعی در ایجاد نفاق و دودستگی در بین نیروهای حامی انقلاب داشته و دارند اما با هوشیاری و بصیرت نیروهای همیشه در صحنه ارتش این حلیت دشمن هم کار به جایی نبرده است. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای‌ شمالغرب ارتش افزود: عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان به فرموده مقام معظم رهبری مصداق اشداء علی الکفار و رحما بینهم است. 

انتهای پیام/س

نظر شما