شناسهٔ خبر: 56358710 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید خبر داد:

پذیرش حضوری دانش پژوه در طرح جامع حکمت و معرفت

حجت الاسلام والمسلمین حیدری از پذیرش حضوری دانش پژوه در طرح جامع حکمت و معرفت از سوی مؤسسه آوای توحید قم خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلاام والمسلمین محمدرضا حیدری در گفتگو با خبرگزاری شبستان از استان قم، با اشاره به طرح جامع حکمت و معرفت گفت: این طرح به صورت حضوری به همت مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار خواهد شد.

 

مدیر مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید تصریح کرد: شرکت در طرح جامع حکمت و معرفت برای عموم علاقه مندان و همچنین خواهران آزاد خواهد بود و شرایط برای حضور همه علاقمندان فراهم شده است .

 

حجت الاسلام والمسلمین حیدری همچنین به اساتید حاضر در دوره اشاره کرد و گفت: آیت الله ابراهیمیان،  آیت الله ضیائی، آیت الله رمضانی، آیت الله حسینی و حجج اسلام حیدری و برته از اساتید این دوره خواهند بود.

 

وی ارائه پایان دوره از حوزه و دانشگاه، تربیت مدرس و بکارگیری مدرسین، استفاده از ظرفیت دانش پژوهان و عضویت در پژوهشکده، ارتباط مستقیم با اساتید دوره و فراگیری یک دوره معرفت دینی و سبک زندگی اسلامی را از مزایای این طرح برشمرد.

 

مدیر مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید با اشاره به مهلت ثبت نام در دوره  یادآور شد: ثبت نام در این دوره آغاز شده و تا بیست مهرماه ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین حیدری تصریح کرد: علاقمندان برای ثبت نام در این دوره می توانند عدد یک را به شماره  50002410304050  پیامک کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 37710420  و  37710421 تماس بگیرند.

پایان پیام/78

نظر شما