شناسهٔ خبر: 56354561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خروش باشکوه مردم قزوین، «قلب فتنه» را آتش زد/ سردار رفیعی‌آتانی: تمام اهداف دشمنان در تیررس اراده فولادین ملت است

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در اجتماع بزرگ عزاداران قزوینی علیه اغتشاشگران گفت: افول دشمن‌ را با حضور در اجتماع بزرگ امروز نشان دادید و گسترش دروغین دشمن را با حضور فولادین‌تان جمع و ثابت کردید که تمام اهداف دشمنان در تیررس اراده فولادین ملت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ظهر امروز در اجتماع بزرگ عزاداران قزوینی علیه اغتشاشگران اظهار کرد: اجتماع امروز از جنس یوم‌الله نهم دی ماه و تکرار رستاخیز عظیم اربعین است، دشمنان می‌خواستند زیر پرچم اهل بیت علیهم السلام و پیامبر اسلام(ص) نباشیم و به دنبال تفرق ما بودند اما امروز شکست آنها را مشاهده می‌کنیم.

وی گفت: دشمنان در این چند روز از دست‌نشانده‌های خود خواستند که بیایید و به سطل زباله توسل بجویید، کارتنی را در خیابان خلوت قزوین پیدا و آتش بزنید اما ما به قلبشان آتش زده‌ایم.
 


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: با استعانت از خدای متعال، وحدت مردمی و رهبری حکیمانه رهبر نجیب، صبور، حکیم و مهربان، ملت ایران در سراسر کشور تیر خلاص را به اردوگاه دشمن شلیک کرد و با حضور در این اجتماع بزرگ دربرابر اغواگری، اراجیف، شایعه‌پراکنی، قلب واقعیت‌هایمان و واژگون‌سازی حقیقت‌هایمان ایستاده‌ایم و ضمیر آگاه ملت ایران را دشمن امروز باید به ناچار مخابره کند مانند اربعین که چشم دیدنمان را نداشتند اما حماسه‌ای بزرگ خلق شد و جنگ احزاب رسانه‌ای دشمن را تمام کردید.

رفیعی‌آتانی اضافه کرد: امروز روز غلبه ملت بود و باید به رخ جهانیان کشید چراکه مانند 43 سال گذشته که هر روز می‎‌خواستند روز دوم را ملت نبینند، ما اقتدار و عزتمان را جشن گرفتیم و دشمنان مان یک به یک به گورستان رفتند. 

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی در سراسر کشور به ویژه در قزوین رستاخیز عظیم را برپا کرد و موازنه عواطف را هم به نفع جبهه اسلام تمام کرد.

این مقام مسؤول بیان کرد: نیروی فراجا و انتظامی و سپاه و بسیج در حوادث اخیر در اوج جوانمردی، اخلاق و عاطفه، بی‌‌نظمی را از کف خیابان بیرون کشید. این در حالی است که دستان نیروهای انتظامی و امنیتی پر بود اما فرمان به اخلاق و جوانمردی داشتند.

رفیعی‌آتانی با بیان اینکه به وجود پلیس و نیروی انتظامی افتخار می‌کنیم، افزود: در پایان نماز جمعه هفته گذشته دست فرمانده با اخلاق نیروی فراجای استان قزوین را بوسیدم و با افتخار دوباره می‌بوسم.
 


وی فلسفه وجودی ناجا و بسیج را برای روزهای سخت ملت ذکر و ادامه داد: روزهای سخت را از سر شما برطرف کردیم و روزهای خوش پیش رو را باید با اجتماع و حضور در مساجد به عنوان سنگرهای حقیقی دفاع از انقلاب استمرار بخشید.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خطاب به راهپیمایان قزوینی اعلام کرد: افول دشمن‌ را با حضور در اجتماع بزرگ امروز نشان دادید و گسترش دروغین دشمن را با حضور فولادینتان جمع و ثابت کردید که تمام اهداف دشمنان در تیررس اراده فولادین ملت است. 

رفیعی‌آتانی اذعان کرد: فرزندان سپاهی و ارتش قهرمان هرگز مشغول به جبهه اراذل و اوباش نخواهد شد و به عنوان دیده‌بانان ملت، چشمانشان بیدار است و اهداف دشمنان را در غرب آسیا و منطقه می‌شناسند و انگشتانشان بر روی ماشه بدون ترس بوده و محکم ایستاده‌اند.

وی افزود: نگران سگ زرد آمریکایی‌ها یعنی رژیم صهیونیستی نباشید چرا که حزب‌الله بیدار است و آنچه تا امروز علیه نظام نقشه کشیدند به واسطه دریای خروشان ملت در صحنه‌ها، تمام شد.

به گزارش فارس، مردم قزوین نیز همزمان و هم‌صدا با مردم سراسر کشور در سالروز شهادت رسول گرامی اسلام و امام حسن مجتبی(ع) با با راه‌‌اندازی دسته‌های عزاداری و راهپیمایی، اغتشاشات و فتنه‌های اخیر را محکوم کردند و با خروش خود قلب فتنه را آتش زدند.

انتهای پیام/س

نظر شما