شناسهٔ خبر: 56354048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه اسلام آبادغرب:

مردم اسلام آبادغرب با وحدت نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند

کرمانشاه- امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: مردم اسلام آبادغرب با وحدت نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر یکشنبه سید روح الله زمانی موسوی در اجتماع مردم اسلام آبادغرب که در محکومیت آشوب‌های اخیر برگزار شد، اظهار کرد: در بعضی از موارد ظهور حضرت حجت (عج) به صورت جزئی و نه به صورت عمومی محقق شده است و این ظهور برای بعضی از عرفا و علما و یا تعداد زیادی از مردم عادی و نه به صورت فراگیر و همگی تحقق پیدا کرده است.

وی افزود: نیاز امروز دنیا یک ظهور کلی و فراگیر است و نه ظهور جزئی برای عده‌ای خاص و علت محقق نشدن ظهور امام زمان (عج) در مکاتبات ایشان با یارانشان این‌طور آمده است که مردم باید همگی با هم متحد شوند و قلوب یک اجتماع فراگیر داشته باشند.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: برای تحقق ظهور باید پیرو ولایت باشیم و گرد محور ولایت فقیه جمع شویم و اگر در جامعه شیعه مشکلاتی وجود داشت باشد باید رفع شود.

زمانی موسوی بیان کرد: کسانی که در فتنه حضور داشته‌اند و التزام عملی به ولایت فقیه ندارند نباید در کشور مسئولیت و منصبی داشته باشند و اگر گاهی تجمعی در استان یا شهرستان شکل می‌گیرد علت اصلی آن ترک فعل و ناکارآمدی برخی مدیران است.

وی گفت: بیشتر مسئولان خدوم هستند اما عده هستند که از عملکرد آنها گله‌مند هستیم ولی پای انقلاب، نظام و رهبر خواهیم بود ان‌شاءالله با گوش فرا دادن به نصیحت‌های رهبر معظم انقلاب و اجتماع قلوب در سایه منویات ایشان شاهد ظهور باشیم.

نظر شما