شناسهٔ خبر: 56353255 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

ملی‌پوشان نجات غریق عازم ایتالیا شدند

تیم‌های ملی نجات غریق مردان و زنان ایران به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان، عازم ایتالیا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین،  مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان پس از دو سال وقفه به دلیل کرونا از روز سه‌شنبه (۵ مهر) به میزبانی ایتالیا و در شهر ریچونه استان ریمینی آغاز می‌شود. ایران از جمله کشورهای شرکت کننده در هر ۲ بخش مردان و زنان است. به همین منظور تیم‌های ملی ایران بامداد امروز (یکشنبه) تهران را به مقصد ایتالیا ترک کردند.

امیر ارسلان زارعی، سامان سفید دست، هادی دریایی‌نژاد، امیررضا خراسانی، سیدمحمد حسینی و رضا قاسمی در بخش مردان همراه با راویس شهابی، فائزه آشورپور، الهام کاکلی و کژان رستمی در بخش بانوان، ترکیب تیم‌های اعزامی ایران در مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان را تشکیل می‌دهند.

محمد ناظری (سرمربی) و حمید قدسی‌نژاد (مربی) هدایت تیم ملی نجات غریق مردان را بر عهده دارند. شادی قیاسی نایب رئیس فدراسیون هم به عنوان سرپرست و مربی در کنار تیم اعزامی بانوان است.

ملی‌پوشان نجات غریق عازم ایتالیا شدند

مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان در سه بخش دریایی، استخری و ساحلی و در هر ۲ بخش تیمی و انفرادی برگزار می‌شود. تیم مردان ایران در بخش استخری و ساحلی و تیم بانوان هم در بخش ساحلی شرکت می‌کند.

مسابقات بخش استخری و ساحلی در ماده‌های مختلف به این شرح برگزار می‌شود:

بخش استخری:

تیمی: ۲۰۰ متر با مانع، ۴ در ۲۵ متر حمل آدمک، ۴ در ۵۰ متر ترکیبی

انفرادی: پرتاب طناب، ۵۰ متر حمل آدمک، ۱۰۰ متر حمل آدمک (با فین)، ۱۰۰ متر حمل آدمک (با فین و تیوپ)، ۱۰۰ متر ترکیبی، ۲۰۰ متر با مانع و  ۲۰۰ متر سوپر و سرک (انفرادی)

ساحلی:

تیمی: ۴ در ۹۰ متر انفرادی؛ دوی ۹۰ متر، پرچم در ساحل

انتهای پیام/

 

نظر شما