شناسهٔ خبر: 56334492 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انتشار شماره نخست نشریه دانشجویی «سیناپس»

انجمن علمی دانشجویی علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، شماره نخست فصلنامه «سیناپس» را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، «انواع واکسن‌ها: مقدمه‌ای بر واکنس DNA»، «کاربرد سلول‌های بنیادی در درمان بیماری‌های چشمی»، «دوباره جوانی»، «همگرایی سلولی در برابر سرطان»، «مقاومت آنتی بیوتیکی، تهدید بزرگ جهانی»، «نقش حیوانات تراژن در زندگی ما»، «مصاحبه»، «تست تشخیصی»، «حکیم جرجانی»، «معرفی کتاب» و «DNA آزاد جنینی»، عناوین مطالب منتشر شده در این نشریه است.

پوریا درودی، مدیرمسئول سیناپس در مطلبی نوشته است: "... تیم سیناپس تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا جدیدترین و به‌روزترین مطالب علمی را به سمع و نظر شما عزیزان برساند.

امید است که از نخستین شماره نشریه بهره کافی را ببرید و همچنین لازم می‌دانم که از تمامی اعضای تیم، اساتید و دوستانی که ما را در چاپ این نشریه همراهی کردند قدردانی به عمل آورم. ..."

همچنین محمدعلی کریمی، سردبیر این نشریه، نوشته است: "...«سیناپس» استعاره‌ای ست از ارتباط و پیوندی که بین دانش حیطه‌های مختلف علوم پزشکی برقرار است و ما نیز در این فصلنامه به دنبال این هستیم که این ارتباط گسترده را به نمایش بگذاریم. در همین راستا در این شماره موضوعات متنوعی در حیطه‌های هماتولوژی، پزشکی بازساختی، میکروبیولوژی و... داریم که امید است از این مطالب لذت برده و برایتان مفید باشد. ...»

علاقه‌مندان برای دریافت نسخه الکترونیکی این نشریه می‌توانند به کانال https://t.me/Synapse_journal_MUMS مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظر شما