شناسهٔ خبر: 56333864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زنگ مهر و مقاومت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد

آئین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ مهر و مقاومت در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد اعم از مدارس شهری و روستایی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مراسم بازگشایی مدارس و نواختن زنگ مهر و مقاومت با حضور مسئولان  استانی به صورت نمادین در هنرستان دخترانه وحدت یاسوج برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: 167 هزار دانش آموز در 3 هزار و 18 مدرسه در سال تحصیلی جدید روانه کلاس درس شدند.

حسنعلی عزتخواه افزایش بهره وری از نیروی انسانی موجود را از اولویت‌های آموزش و پرورش استان عنوان کرد و افزود: جشن شکوفه‌های حسینی در تمامی مدارس ابتدایی استان در روز پنج شنبه 31 شهریور با حضور دانش آموزان پایه اول ابتدایی و خانواده‌های آنان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان سرمایه‌های ارزشمند انسانی و امانتی در دست آموزش و پرورش و معلمان است که با بسیج امکانات و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تربیت دانش آموزان در تراز نظام جمهوری اسلامی باید اهتمام‌ ویژه‌ای داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مرکز استان را یکی از شهرهای مهاجرپذیر کشور عنوان کرد و افزود: کمبود فضای آموزشی در یاسوج و روستاهای اطراف به یک چالش تبدیل شده که باید قبل ازبحران تدبیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما