شناسهٔ خبر: 56297022 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تازه‌ترین تصاویر از فیلم «آمستردام» منتشر شد

فیلم سینمایی «آمستردام» فیلمی در ژانر معمایی، درام و تاریخی به کارگردانی «دیوید او راسل» است که اکران بین‌المللی خود را در سینماهای جهان آغاز خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، فیلم سینمایی «آمستردام» فیلمی در ژانر معمایی، درام و تاریخی به کارگردانی «دیوید او راسل» است که اکران بین‌المللی خود در سینماهای جهان را از تاریخ هفتم ماه اکتبر سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد کرد.

کریستین بیل، مارگو رابی و جان دیوید واشینگتن در نقش‌های اصلی در کنار گروه بزرگی بازیگران از جمله کریس راک، آنیا تیلور-جوی، زوئی سالدانیا، مایک مایرز، مایکل شنون، تیموتی اولفینت، آندره‌آ ریسبرو، تیلور سوئیفت، ماتیاس خونارتس، آلساندرو نیوولا و رابرت دنیرو در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم که از ژانویه تا مارس ۲۰۲۱ در لس‌آنجلس فیلمبرداری شد، نخستین فیلم راسل پس از جوی در سال ۲۰۱۵ است.

خلاصه داستان «آمستردام»

سه دوست، یک پزشک، یک پرستار و یک وکیل مظنون اصلی یک قتل در دهه ۱۹۳۰ می‌شوند.

در ژانویه ۲۰۲۰، ریجنسی انترتینمنت ساخت فیلمی بدون عنوان به نویسندگی و کارگردانی دیوید او راسل و بازی کریستین بیل را اعلام کرد و انتظار می‌رود فیلمبرداری آن در آوریل آغاز شود.

در ماه فوریه، مارگو رابی و مایکل بی. جردن به عنوان بازیگر معرفی شدند، اما دومی پیش از شروع تولید به دلیل درگیری‌های برنامه‌ریزی از فیلم کناره‌گیری کرد. جان دیوید واشینگتن در ماه اکتبر به عنوان جانشین جردن انتخاب شد.

طبق گزارش‌ها، جنیفر لارنس برای نقش رابی در نظر گرفته شده بود، در حالی که جیمی فاکس برای نقش جردن در نظر گرفته شده بود. دیگر گروه بازیگران بین ژانویه و ژوئن ۲۰۲۱ اعلام شدند.

فیلمبرداری به دلیل دنیاگیری کووید -۱۹ به تعویق افتاد. تصویربرداری اصلی بین ژانویه و مارس ۲۰۲۱ در لس‌آنجلس، کالیفرنیا انجام شد. اعضای خدمه شامل فیلمبردار امانوئل لوبزکی، تدوینگر جی کسیدی، و آهنگساز موسیقی هیلدور گودنادوتیر بودند. عنوان فیلم آمستردام، در آوریل ۲۰۲۲ در سینما کان، مشخص شد.

آمستردام قرار است در تاریخ چهارم نوامبر ۲۰۲۲ توسط والت دیزنی در استودیوی موشن پیکچرز در ایالات متحده اکران شود.

نظر شما