شناسهٔ خبر: 56241532 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هفته دوم سوپرلیگ؛ شش امتیازی‌های فوتسال زنان

پیکان، نصر و پالایش با دو پیروزی متوالی و کسب شش امتیاز، صدرنشینان سوپرلیگ فوتسال زنان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش “ورزش سه” اولین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان با حضور هشت تیم برتر از فصل گذشته لیگ برتر درحال برگزاری است و در هفته دوم این رقابت‌ها، پیکان، نصر، پالایش و رایزکو موفق به شکست حریفان خود شدند.

ملی حفاری ۱-۳ نصر فردیس

نصر که فصل گذشته یک گام تا فتح جام لیگ برتر فاصله داشت و در هفته نخست سوپرلیگ نیز با سه گل هیئت فوتبال نطنز را از پیش رو برداشته است، در هفته دوم این رقابت‌ها و در یک بازی خارج از خانه، درحالی که نیمه اول را با شکست پشت سر گذاشته بود، در نهایت موفق به کسب پیروزی با نتیجه سه بر یک مقابل ملی حفاری شد.

هیئت فوتبال نطنز ۱-۲ پیکان تهران

پیکان، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر که با جذب ستاره‌های ملی‌پوش و حفظ شاکله اصلی تیم سعی در کسب اولین جام سوپرلیگ را دارد، در هفته نخست با نتیجه پنج بر سه رایزکو صفادشت را شکست داد و در هفته دوم نیز در یک مسابقه خارج از خانه مقابل هیئت فوتبال نطنز، با گل‌هایی که سحر زمانی و نسیمه غلامی در دقایق پایانی نیمه اول به ثمر رساندند، موفق به کسب یک پیروزی بسیار حساس شد.

رایزکو ۲-۱ مس رفسنجان

اما یکی از کم گل‌ترین مسابقات این هفته در مصاف تیم‌هایی رقم خورد که در هفته نخست سوپرلیگ پُرگل‌ترین مسابقات را پشت سر گذاشتند، رایزکو (فرهان) که در هفته گذشته با وجود به ثمر رساندن سه گل، در یک بازی حساس مقابل پیکان شکست خورده بود به مصاف مس رفسنجانی رفت که در دیدار هفته پیش خود با هفت گل فجر سپاسی را قاطعانه شکست داده بود، اما در پایان این دیدار بسیار نزدیک، این رایزکو بود که موفق به شکست میهمان خود در هفته دوم رقابت‌ها شد.

صنعت فجر شیراز ۱-۶ پالایش نفت آبادان

پالایش نفت آبادان که با شکست پُرگل ملی حفاری در هفته نخست سوپرلیگ، در قامت مدعی ظاهر شده بود، در دومین مسابقه خود نیز با کسب یک پیروزی قاطع دیگر روند رو به رشد خود را حفظ کرد تا بدین ترتیب این تیم نیز یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی اولین دوره برگزاری سوپرلیگ فوتسال زنان باشد.

عکاس: سوگند نظمی

نظر شما