شناسهٔ خبر: 56106800 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

دبیرکل النجباء:

استبداد و سلطه ملکه انگلیس نیز او را از مرگ نرهانید

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» در عراق با اشاره به درگذشت ملکه انگلیس و به تاراج رفتن منابع ملت‌های جهان به دستور الیزابت دوم، گفت که عمر طولانی، استبداد و سلطه ملکه از او در برابر قدرت ملک الموت محافظت نکرد.

صاحب‌خبر -

«اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» در عراق، امروز (شنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر بیانیه‌ای در ارتباط با درگذشت « الیزابت دوم » ملکه سابق انگلیس منتشر کرد.

در بیانیه مذکور آمده است:‌ « [تقدیم] به میلیون‌ها بی‌گناهی که زیر تاج شرارت ملکه الیزابت جان سپردند؛ [تقدیم] به ملت‌هایی که امنیتشان را از دست دادند و منابع آن‌ها به یغما رفت تا الیزابت با طاغوتیان عالم در میان چندین تن طلای سرقت‌شده به این طرف و آن طرف برود.»

دبیرکل النجباء اضافه کرد: « [تقدیم] به کشورهایی که ویران و عقب‌مانده شدند تا الیزابت اجازه تقسیم نفتی را که مالک آن نبود میان کشورهای استکبار و سه‌گانه شوم و شرارت یعنی آمریکا، انگلیس و اسرائیل را بدهد.»

استبداد و سلطه ملکه انگلیس نیز او را از مرگ نرهانید

اکرم الکعبی اشاره کرد: «اکنون زمان حساب فرا رسیده است و عدالت آسمانی [خداوند] جبارِ منتقم فصل‌الخطاب خواهد بود. عمر طولانی، استبدادش و سلطه‌اش او را در برابر قدرت ملک الموت محافظت نکرد و جانش را گرفت تا [ملکه] رو‌در‌ور در برابر میلیون‌ها قربانی‌ای که در انتظار پس گرفتن حقشان هستند، بایستد. هیچ رحتمی بر طاغوتیان و هیچ سوگی برای مزدوران نیست. انگلیس دشمن ملت‌هاست.»

کاخ باکینگهام، شامگاه پنجشنبه، در بیانیه‌ای رسما اعلام کرد الیزابت دوم ملکه انگلیس در سن ۹۶ سالگی درگذشته است.

 

نظر شما