شناسهٔ خبر: 55989391 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امام جمعه فردوس : شهرستان فردوس، منور به حضور جهادی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شد

امام جمعه فردوس گفت: فردوس شهری است که بعد از یکی و دو زلزله مخرب سال 1347، که مردم دچار صدمات فراوانی شده بود، این شهر منور به خورشید نورانی جهان اسلام یعنی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام شاکری با بیان این مطلب در اجلاسیه ملی جهاد گران که با حضور دکتر مخبر، معاون اول رئیس جمهور، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی و استاندار خراسان جنوبی در حال برگزاری است، اظهار داشت: همیشه قدردان حضور جهادی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در منطقه هستیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، عنوان کرد: اگر بخواهیم فردوس را در یکی دو ‌کلمه معرفی کنیم، شهری است که بعد از یکی دو زلزله مخرب سال 1347 که مردم دچار صدمات فراوانی شده بودند، به خورشید نورانی جهان اسلام یعنی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) منور شد. 

به گفته وی؛ در آن واقعه، عطر و بوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) چنان در این شهر دمید که به یمن قدوم مبارک ایشان ما طاغوت زمان را از این شهر و دیار و کشور بیرون کردیم.

امام جمعه فردوس اظهار داشت: این شهر و دیار سردارانی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده که اگر شما بخواهید خورشید و شیر جذابه را معرفی کنید، می‌توانید به سرداران و عزیزان این شهر و دیار نگاه کنید، اگر بخواهید سروهای خوش درخشان کربلای چهار و پنج را معرفی کنید باز هم می‌توانید در بین نیروهای انقلابی این شهر و دیار آنها را پیدا کنید.

حجت الاسلام شاکری ادامه داد: وجود علما، بزرگان و حوزه‌های علمیه موید این ادعای ما است.

وی تصریح کرد: اگر چه شهرستان فردوس در منطقه محرومی قرار دارد اما همچون درختانی که در دل کوه، چوب محکمی را تربیت کرده‌اند، سردارانی و بزرگانی را در دل خود پرورانده که همانند درختانی است که در دل کوه سر به آسمان بلند کرده است.

اجلاسیه ملی جهادگران امروز ۱۳ شهریور همزمان با سالروز حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در فردوس پس از زلزله سال ۱۳۴۷ و ارائه خدمات جهادی ایشان به زلزله‌زدگان منطقه، با حضور مسئولان کشوری و لشکری در این شهرستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام

خبرنگار: مرضیه شهریاری

 

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما