شناسهٔ خبر: 55981907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پوشش امدادی اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان فردوس

سپیده قلندری اسفدن

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از پوشش امدادی اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان فردوس با حضور ۱۲۰ امدادگر و نجاتگر هلال احمر خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدعلی کاوسی، امشب ۱۲ شهریور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اجلاسیه ملی جهادگران فردا یکشنبه ۱۳ شهریور همزمان با سالروز حضور مقام معظم رهبری در فردوس پس از زلزله سال ۱۳۴۷ و ارائه خدمات جهادی به زلزله‌زدگان این منطقه، با حضور مسئولان کشوری و لشکری در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی ‌با اشاره به اینکه در این اجلاسیه از کتاب مجموعه خاطرات رهبر معظم انقلاب با عنوان «دوباره فردوس» رونمایی خواهد شد، افزود: همزمان با برگزاری این اجلاسیه ملی ۶۰۰ نفر از نخبگان جهادی سراسر کشور در این استان حضور می‌یابند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد ۱۲۰ امدادگر و نجاتگر پوشش امدادی  این مراسم را برعهده دارند، گفت: جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در برگزاری مراسم‌ها و آیین‌های ملی و مذهبی همواره آماده ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه به هموطنان است.

وی با اشاره به ارائه خدمات شایسته و حداکثری به مردم و مهمانان در این مراسم، بیان کرد: جوانان هلال احمر در ۹ نقطه نیز ایستگاه سلامت برپا خواهند کرد.

انتهای پیام

نظر شما