شناسهٔ خبر: 55955888 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت با آیت الله سبحانی

آیت الله سبحانی در دیدار فاطمی امین بر تلاش بیش از پیش وزارت صمت در تأمین نیاز‌های اساسی و نیاز‌های کلان کشور تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

آیت الله جعفر سبحانی امروز  در دیدار وزیر صمت مسئولیت این وزارتخانه را با سایر وزارتخانه‌ها بسیار متمایز دانست و گفت: این وزارتخانه مسئولیت تأمین نیاز‌های اساسی و نیاز‌های کلان کشور را بر عهده دارد لذا باید تلاش بیش از پیش داشته باشد.

او به کارگیری نیرو‌های متعهد مومن و پاکدست را در مناسب این وزارتخانه بسیار ضروری دانست و افزود: باید مراقب بود که افرادی که شایستگی ندارند در پست‌های حساس این وزارتخانه که وظیفه تولید و صنعت کشور را بر عهده دارد به کارگیری نشوند.

این مرجع معظم تقلید گفت: تخلفاتی که در فولاد مبارکه صورت گرفته اگر صحیح باشد خیلی برای ما نگران کننده است که شاید در شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر نیز چنین تخلفاتی داشته باشند.

آیت الله سبحانی گفت: اگر بخواهیم شاهد چنین تخلفاتی نباشیم باید مدیران به مسئولان پاکدست متدین و معتقد به آخرت را شناسایی کنیم و در مسئولیت‌های مهم منصوب کنیم.

او افزود: اگر مدیر و کارمندی تخلفش محرز شده نباید به جای برخورد او را در سایر مناسب و مدیریت‌ها منصوب کنیم بلکه او را باید عزل کنیم تا سایر مدیران بدانند که در نظام اسلامی کسی که تخلف کند باید کنار گذاشته شود.

سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز جمعه در اولین برنامه خود با حضور در دفتر آیت الله سبحانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار با حضرات آیات مکارم شیرازی و نوری همدانی از جمله برنامه‌های امروز وزیر صمت است.

فاطمی امین امروز همچنین پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم سخنرانی خواهد کرد.

دیدار با برخی اعضای مجلس خبرگان رهبری و گروهی از طلاب دیگر برنامه سفر یک روزه وزیر صمت به قم است.

نظر شما