شناسهٔ خبر: 55884820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزیر ارتباطات: تصاویر ماهواره خیام با موفقیت دریافت می‌شود/ انتشار تصاویر از هفته آینده

وزیر ارتباطات درباره آخرین وضعیت ماهواره خیام گفت: ‌از این ماهواره تصاویر‌ با موفقیت دریافت شده ‌ولی‌ نیاز به کالیبراسیون دارد ‌که باید درست و دقیق بررسی شود.

صاحب‌خبر -

عیسی زارع‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرج درباره آخرین وضعیت ماهواره خیام اظهار داشت: ‌از این ماهواره تصاویر‌ با موفقیت دریافت شده است ولی‌ نیاز به کالیبراسیون دارد ‌که باید درست و دقیق بررسی شود.

وزیر ارتباطات از افتتاح  مرکز فضایی ماهدشت و سایت پیام خبر داد و افزود: ‌انتشار تصاویر ماهوره خیام هفته آینده صورت می‌گیرد.

وی در ارتباط با اینترنت خبرنگاران گفت: امروز لیست خبرنگاران جامانده برای اپراتورها فرستاده می‌شود و در یک تا  دو روز آینده اینترنت آنها فعال می‌شود.

وزیر ارتباطات با اشاره به سرعت پایین اینترنت افزود: امیدواریم با راه‌اندازی  پوشش فیبر نوری‌ مردم بتوانند سرعت‌های بالای اینترنت را تجربه کنند.

زارع‌پور با اشاره به اینکه فردا در استان‌های گیلان و یزد فیبر نوری راه‌اندازی می‌شود ادامه داد: زیرساخت‌های مخابراتی متناسب با نیاز کشور در سال‌های گذشته ارتقا پیدا نکرده که با یک کار جهادی تا پایان دولت سیزدهم این مهم صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما